    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Jebany system
    Date: 18 Dec 2012 19:32:04 GMT

    On 2012-12-18, go! <g...@g...pl> wrote:
    > Twoi znajomi to po prostu "twoi znajomi"
    > Nie kazdy ma takiego farta jak oni

    Nie wiem co ma fart wspólnego ze zdawaniem PJ.
    Prowadziłeś dziś? Udało Ci się nikogo nie zabić? To była kwestia
    farta czy po prostu umiesz jeździć tak, żeby nie rozjeżdżać ludzi?

    PJ to taki egzamin jak każdy inny. Trzeba umieć się uczyć i nie
    można się bać ruchu ulicznego.
    I tak jak patrzę na znajomych bliższych i dalszych, to zależność
    jest bardzo prosta. Najlepiej egzamin na PJ idzie osobom na ciężkich
    studiach i mających jakiś staż na drodze (rower, skuter).

    Najgorzej idzie leserom i osobom, które ewidentnie boją się jazdy.
    I te przestraszone po prostu nie powinny jeździć, a jak ktoś ma
    problem z zakuciem PoRD i samokontrolą za kółkiem, to po prostu
    musi ciężej pracować przed kolejnym podejściem :).

    pozdrawiam,
    PK