  • 1. Data: 2012-12-18 19:50:07
    Temat: Jebany system
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Jebany system egzaminów na prawo jazdy piętnuję.
    Nastawione to tylko i wyłącznie na wyszarpanie jak największej kasy za
    poprawki.
    Głowę bym dał sobie uciąć, że jakby pieniądze za poprawki szły do budżetu a
    nie zostawały w WORDach, to by zdawalność znacznie się podniosła a tak jest
    na poziomie ledwie ponad 20% (w normalnych miastach a nie dużych wioskach z
    WORDami).
    Kużwa, prawie 80 osób na 100 nie zdaje egzaminu.
    Praktycznie nie słyszę po znajomych, żeby ktoś zdał za pierwszym razem a
    większość ich dzieciaków to ponad 5 razy.
    Mój junior też już kilka razy oblał. Fakt, że zawsze z jego winy ale dwa
    pierwsze razy to z placu manewrowego nawet nie wyjechał. Jak nie "za mało
    płynna " jazda tyłem po łuku, to lusterkiem dotknął tyczki, też przy jeździe
    tyłem po łuku. Kurwa, komu jazda tyłem po łuku potrzebna?
    Teraz znowu oblał bo wymusił.
    Chuja tam wymusił, zagrożenia nie było żadnego tylko zwykłe wykorzystanie
    sytuacji.
    http://goo.gl/maps/MyfM5
    junior miał w lewo skręcić, więc powinien przepuścić samochody jadące z
    przeciwka (tam spod zakazu wjazdu). Kiedy już skręcał we właściwą jezdnię to
    akurat nadjechało auto (spod zakazu) i chciało pojechać w tę samą stronę.
    Auto stanęło to junior ruszył, w końcu są dwa pasy. Ni chuja, powinien był
    czekać aż tamto auto pojedzie. I oblał po 40 minutach egzaminu.
    Powtarzam, jak by te pieniądze za poprawki nie zostawały w WORDach to by
    egzaminator nie widział błędu tylko zwykłe wykorzystanie sytuacji na drodze,
    bez żadnego wymuszenia.

    Sorry za bluzgi ale mam nerwa świątecznego.

  • 2. Data: 2012-12-18 20:00:19
    Temat: Re: Jebany system
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello frank,

    Tuesday, December 18, 2012, 7:50:07 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Auto stanęło to junior ruszył, w końcu są dwa pasy. Ni chuja, powinien był

    Jeśli tamten stanął, to znaczy, ze ustąpił pierwszeństwa.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-12-18 20:07:53
    Od: PK <P...@n...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    > Kużwa, prawie 80 osób na 100 nie zdaje egzaminu.

    A mimo to Polacy jeżdżą fatalnie. Pewnie powinno być 95/100.

    > Praktycznie nie słyszę po znajomych, żeby ktoś zdał za pierwszym razem a
    > większość ich dzieciaków to ponad 5 razy.

    A wśród moich znajomych za pierwszym razem zdaje 3/4. Co to niby
    za statystyka "moi znajomi"?

> [...]
    > płynna " jazda tyłem po łuku, to lusterkiem dotknął tyczki, też przy jeździe
    > tyłem po łuku. Kurwa, komu jazda tyłem po łuku potrzebna?

    Parkowałeś kiedyś prostopadle? Zawracałeś z wykorzystaniem podjazdu?

    > Teraz znowu oblał bo wymusił.
    > Chuja tam wymusił, zagrożenia nie było żadnego tylko zwykłe wykorzystanie
    > sytuacji.

    Wykorzystanie sytuacji. LOL. Uczyłeś go też, że jak nikt nie patrzy,
    to nie trzeba płacić za batonika?

> [...]
    > Auto stanęło to junior ruszył, w końcu są dwa pasy. Ni chuja, powinien był
    > czekać aż tamto auto pojedzie. I oblał po 40 minutach egzaminu.

    No to chyba ewidentna sytuacja. I jedna z najczęstszych przyczyn stłuczek
    (na szczęście przy małych prędkościach).

    pozdrawiam,
    PK

  • 4. Data: 2012-12-18 20:10:49
    Od: PK <P...@n...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    > Jeśli tamten stanął, to znaczy, ze ustąpił pierwszeństwa.

    Pewnie... :D

    Pierwszeństwa się nie ustępuje i nie wymusza. Pierwszeństwo się ma
    albo się go nie ma. To jest naprawdę bardzo proste.

    pozdrawiam,
    PK

  • 5. Data: 2012-12-18 20:12:36
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-12-18 19:07, PK pisze:

    > A wśród moich znajomych za pierwszym razem zdaje 3/4. Co to niby
    > za statystyka "moi znajomi"?

    Twoi znajomi to po prostu "twoi znajomi"
    Nie kazdy ma takiego farta jak oni
    --
    go!

  • 6. Data: 2012-12-18 20:13:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Jeśli tamten stanął, to znaczy, ze ustąpił pierwszeństwa.

    A gdyby ruszył i doszło by do stłuczki? Juz widziałem taki numer.
    Lub numer z kierunkowskazem.
    Dojeżdżasz do drogi z pierwszeństwem przejazdu i się zatrzymujesz.
    Przepuszczasz pojazdy. Jeden z nich nadjeżdżający z lewej strony ma
    wrzucony prawy kierunek. Nie czekasz aż zacznie skręcać w twoja ulicę,
    tylko wyjeżdżasz przekonany że on wykona manewr skrętu w prawo. A gówno.
    Dojeżdża i puka Ciebie w bok :) I nie ważne że miał kierunkowskaz
    włączony. Ty wymusiłeś.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 7. Data: 2012-12-18 20:15:20
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości
    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    > A mimo to Polacy jeżdżą fatalnie. Pewnie powinno być 95/100.

    tak, i fotoradar na każdym skrzyżowaniu

    > A wśród moich znajomych za pierwszym razem zdaje 3/4. Co to niby
    > za statystyka "moi znajomi"?

    to znaczy moi znajomi czyli ludzie których znam a nie sucha statystyka

    > Parkowałeś kiedyś prostopadle? Zawracałeś z wykorzystaniem podjazdu?

    co to jest "zawracanie z wykorzystaniem podjazdu"?

    > Wykorzystanie sytuacji. LOL. Uczyłeś go też, że jak nikt nie patrzy,
    > to nie trzeba płacić za batonika?
    nie mędrkuj bo ci nie wychodzi a porównanie z dupy wzięte

    > No to chyba ewidentna sytuacja. I jedna z najczęstszych przyczyn stłuczek
    > (na szczęście przy małych prędkościach).

    powtarzam, były dwa pasy.

    > pozdrawiam,
    > PK

    też pozdrawiam
    fd

  • 8. Data: 2012-12-18 20:32:04
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, go! <g...@g...pl> wrote:
    > Twoi znajomi to po prostu "twoi znajomi"
    > Nie kazdy ma takiego farta jak oni

    Nie wiem co ma fart wspólnego ze zdawaniem PJ.
    Prowadziłeś dziś? Udało Ci się nikogo nie zabić? To była kwestia
    farta czy po prostu umiesz jeździć tak, żeby nie rozjeżdżać ludzi?

    PJ to taki egzamin jak każdy inny. Trzeba umieć się uczyć i nie
    można się bać ruchu ulicznego.
    I tak jak patrzę na znajomych bliższych i dalszych, to zależność
    jest bardzo prosta. Najlepiej egzamin na PJ idzie osobom na ciężkich
    studiach i mających jakiś staż na drodze (rower, skuter).

    Najgorzej idzie leserom i osobom, które ewidentnie boją się jazdy.
    I te przestraszone po prostu nie powinny jeździć, a jak ktoś ma
    problem z zakuciem PoRD i samokontrolą za kółkiem, to po prostu
    musi ciężej pracować przed kolejnym podejściem :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 9. Data: 2012-12-18 20:42:05
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, frank drebin <b...@v...pl> wrote:
    > tak, i fotoradar na każdym skrzyżowaniu

    Fotoradary mi tak zwisają, że nawet nie masz pojęcia.

    > to znaczy moi znajomi czyli ludzie których znam a nie sucha statystyka

    Normalnie jakbym gadał z filologiem. "Sucha statystyka"? WTF?
    Statystyka to statystyka. "Moi znajomi" to kilka osób - często
    bardzo podobnych, co obciąża statystykę. O to w tym właśnie
    chodzi.

    > co to jest "zawracanie z wykorzystaniem podjazdu"?

    Zawracanie z wykorzystaniem infrastruktury drogowej.
    Przez "podjazd" rozumiem np. dojazd do posesji. Teraz już wiesz, o jaki
    manewr chodzi, czy mam szukać obrazków?

    > powtarzam, były dwa pasy.

    No i co? A jakby było 10?
    Osoba skręcająca w prawo może (jeśli znaki nie stanowią inaczej) zająć
    dowolny pas. Np. lewy i wjechać w Twojego "juniora".

    Jeśli chciałbyś, żeby był zdrowy i żył długo, naucz go porządnie
    jeździć, a nie "wykorzystywać sytuacje".

    pozdrawiam,
    PK

  • 10. Data: 2012-12-18 20:42:52
    Od: <2...@6...204252.invalid> (Tom N)

    frank drebin w

> [...]

    No nie mogło chcieć zgodnie ze znakami inaczej ;P

    <https://maps.google.pl/maps?hl=pl&ll=53.432475,14.5
    51772&spn=0.000003,0.002433&t=m&layer=c&cbll=53.4325
    52,14.551805&panoid=Xf2l_aNsdzT4IVTI7s5r_Q&cbp=12,21
    2.95,,0,22.5&z=19>

    Zaraz, to skręcał, czyli jechał, czy stał na torach?

    > powtarzam, były dwa pasy.

    Na który pas chcieli wjechać jeden i drugi, z którego miejsca wjeżdżało auto
    skręcające w prawo, bo to Twoje "akurat nadjechało auto (spod zakazu)"
    sugeruje, że wyjeżdżało ze stacji benzynowej, a to może oznaczać włączanie
    się do ruchu...

    --
    'Tom N'