    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Jebany system
    Date: 18 Dec 2012 19:42:05 GMT

    On 2012-12-18, frank drebin <b...@v...pl> wrote:
    > tak, i fotoradar na każdym skrzyżowaniu

    Fotoradary mi tak zwisają, że nawet nie masz pojęcia.

    > to znaczy moi znajomi czyli ludzie których znam a nie sucha statystyka

    Normalnie jakbym gadał z filologiem. "Sucha statystyka"? WTF?
    Statystyka to statystyka. "Moi znajomi" to kilka osób - często
    bardzo podobnych, co obciąża statystykę. O to w tym właśnie
    chodzi.

    > co to jest "zawracanie z wykorzystaniem podjazdu"?

    Zawracanie z wykorzystaniem infrastruktury drogowej.
    Przez "podjazd" rozumiem np. dojazd do posesji. Teraz już wiesz, o jaki
    manewr chodzi, czy mam szukać obrazków?

    > powtarzam, były dwa pasy.

    No i co? A jakby było 10?
    Osoba skręcająca w prawo może (jeśli znaki nie stanowią inaczej) zająć
    dowolny pas. Np. lewy i wjechać w Twojego "juniora".

    Jeśli chciałbyś, żeby był zdrowy i żył długo, naucz go porządnie
    jeździć, a nie "wykorzystywać sytuacje".

    pozdrawiam,
    PK