  • Data: 2012-12-28 20:05:06
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:kbhoqe$kb3$1@news.vectranet.pl...

    > To poszukaj: George Carlin - Ten system trzyma Cię za jaja (Napisy PL)
    > Warto gościa posłuchać i nie tylko w tym temacie.

    Widzisz, Krzysztofie...
    Moj wpis dotyczył tego, ze napisałeś "ja rozumie", a powinno być "ja
    rozumiem".
    Wiedziałam kto to ten Carlin, i dla mnie nie warto goscia słuchać, nie warto
    tracić cennych kilkunastu minut życia na wysłuchiwanie podrygującego starca,
    który w koło macieju powtarza ten sam bzdet i jeszcze mu sie wydaje, że
    głosi jakieś niesamowite mądrości.
    To tyle w temacie.