eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 28 Apr 2018 07:15:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 kwietnia 2018 08:42:11 UTC-5 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    spotykam. A w miejscach gdzie pracuje potrafie zadbac o to aby pracowalo sie wygodnie
    i nie bylo sztucznych barier.

    tomcat, httpd. Oczywiscie zamiast vi jedna z wymienionych technologii.

    umiejetnosci. Jesli vi uzywa sie od swieta to czas nauki szybko sie zmarnuje bo
    czlowiek zapomina, szczegolnie jak nie czuje potrzeby aby sie na tym znac.
    > Niektorzy ludzie lubia, bo jak sie juz nauczyli to im sie super szybko
    > i wygodnie pisze - praktycznie kazde IDE ma plugin w stylu "Vim mode":)

    Tak, niektorzy lubia i korzystaja. Jednak nie kazdy tak ma a w grupie ludzi w wieku
    20-30 lat tych co znaja vi jest tak malo ze w praktyce nikt vi nie zna.
    Upieranie sie ze na serwerze jest vi i wiecej ne trzeba gryzie w dupe firme bo ci
    calkiem kumaci 20-latkowie zamiast pracowac i dzialac w firmie maja postawiona
    sztuczna bariere. A rozwiazanie jest proste, mc/mcedit.

    I tak by zrobili ludzie nakierowani na cel. Rozwiazanie problemu, proste i nie
    powodujace wiekszych komplikacji.

    Niestety czasem trafiaja sie ci co zwracaja wieksza uwage na pryncypia i wtedy
    rozwiazaniem ma niby byc nauczenie sie vi przez 1-2-5-20-30-100 osob.
    I o ile czasem takie podejscie jest prawidlowe o tyle w przypadku vi i paru innych z
    tej czy innej dziedziny nie warto kruszyc kopii o te pryncypia.

    Tyle ze nie kazdy sie z tym zgadza :)