  • 1. Data: 2018-04-26 12:03:38
    Temat: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ...jest w niebezpieczeństwie.
    Biorę jedynie poprawkę, że to informacja z tabloidu, więc pewnie coś
    przekręcili i "dośpiewali".
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielka-brytania-zeg
    ary-analogowe-znikna-ze-szkol-uczniowie-maja-problem
    y-z/hqme6d7
    Uwaga, zaparzona kawa jest gorąca...
    Uwaga, nie zażywaj cyjanku, bo pukniesz w kalendarz...
    Uwaga, papierosy powodują raka. Nawet obrazki nie odstraszają, jedynie
    klient prosi o paczkę z inną fotką.
    Już chyba w KRLD jest lepiej, jakoś dają sobie radę bez bycia maminsynkami.
    I coraz poważniej myślę, że tam, mimo wszystkich wypaczeń, zaniedługo będzie
    najnormalniej w świecie, bo odrzucą ten chłam, zamulający mózgi.
    Ale, może ja też bym chciał być takim maminsynkiem z musu?
    Sam nie wiem...
    Najgorsze, że tłuszcza dorośnie i będzie np. projektować nowoczesną
    technikę, a ja jakoś bym nie chciał, by nowe auto, czy samochód, czy
    cokolwiek innego, projektowała mi osoba, która nie potrafi odczytać godziny
    z zegarka ze wskazówkami... Nie chciałbym, aby operował mnie chirurg, który
    aby stwierdzić, jak długo trwa zabieg, będzie musiał korzystać z tabelki,
    przekładającej "zapis" zegara wskazówkowego, na cyfrowy. Niedługo taki baby
    porządnie nie wyrucha, bez wspierania się tymi dziwnymi technologiami,
    fejzbukowo-twiterowo-maminsynkowymi...
    Pokolenie gnomów, gimbazy (bez urazy wobec normalnych gimnazjalistów),
    tłumoków i kretynów z matołami rośnie, kurwa mać... Normalni zejdą chyba do
    jakiejś niszy, jeśli tłumoki i stamtąd ich nie wyprą, pojeby typu "wyglądać
    jak Barbi/Ken" będą mieć pierwszeństwo, pierwsze i niejedyne (nie chcę się
    rozpisywać, bo mi wątek ucieknie) skojarzenie, to film Fahrenheit 451.
    Oglądane kiedyś przeze mnie filmy typu "rozpasana przestępczość w
    przyszłości", już nie jawią mi się jako fantastyka, lecz jako coś, co staje
    się coraz bardziej realne.
    Pozostaje chyba wyrwać się gdzieś w Bieszczady, głęboko w las, parę paneli
    słonecznych aby mieć energię, studnia z wodą, jeśli da radę wykopać coś
    dobrego i raz na jakiś czas, bardziej z konieczności, wypad do sklepu. I
    liczyć na to, że taka bezzegarkowa (nie noszę ze względu na uczulenie
    kontaktowe) tłuszcza, z lenistwa nie zechce zapuścić się w taki las.
    Szambowóz, albo kanaliza, jeśli się da, oraz kasy starczy. No - i liczyć też
    na to, że panele i studnia starczzą na długo. Nie potrzebuję jakichś
    nieziemskich mocy. Wystarczy, że mi światło i urządzenia zasili, co do zimy,
    to później pomyślę, auto, raczej jakieś starsze, ale sprawne, bądź inny
    pojazd, bez tych supernowoczesnych komputerów, którym się może nie spodobać
    3% niezgodności napięcia iskry i mi pół samochodu wyłączy.
    Pająki? Cóż, pozostanie przywyknąć.

    Ja jestem zdegustowany, że świat idzie tak źle, że normalnych coraz mniej,
    ktoś z nas tutaj miał nawet w stopce cytat któregoś polskiego pisarza,
    mniej-więcej, że suma inteligencji ludzkości jest stała, tylko ludzi
    przybywa...

    A może ja się tylko czepiam i wcale tak źle nie jest?
    Czy rośnie pokolenia ADHD-owców i innych takich dyslektyków? W powodzi
    których zginą ci, co rzeczywiście mają ADHD, dysleksję i naprawdę potrzebują
    pomocy?

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 2. Data: 2018-04-26 12:31:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 12:03, HF5BS pisze:
    >uczniowie-maja-problemy-z/hqme6d7
    Gdzieś (USA?) postulowano, aby liczbę Pi w szkole ograniczyć tylko do
    części całkowitej, bo jest problem obliczeniami na papierze.
    Źródła jakoś nie mogę na szybko odszukać.

    Robert

  • 3. Data: 2018-04-26 12:41:18
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > Gdzieś (USA?) postulowano, aby liczbę Pi w szkole ograniczyć tylko do
    > części całkowitej, bo jest problem obliczeniami na papierze.
    > Źródła jakoś nie mogę na szybko odszukać.

    Hmmm.
    Pi=3 i g=10 m/s^2 to już od dawna u nas w szkołach funkcjonuje :(
    Sam się zdziwiłem jak to usłyszałem. Wiadomości z pierwszej ręki.

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2018-04-26 12:44:04
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzieś (USA?) postulowano, aby liczbę Pi w szkole ograniczyć tylko do
    > części całkowitej, bo jest problem obliczeniami na papierze.
    > Źródła jakoś nie mogę na szybko odszukać.

    I kolejny baby nie zerżnie, bo nie będzie wiedział, jak włożyć, ruszy pewnie
    rynej wynajmu osób, które spuszczą pana do zbiorniczka, naleją pani nie
    muszę powiedzieć gdzie i tak się dzieci będzie robić. O ile taki pizduś
    jeszcze przebłyśnie, że może z takiej pomocy skorzystać. Ale za to miliardy
    fotek na FB - jak najbardziej.

  • 5. Data: 2018-04-26 13:02:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 12:41, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > Pi=3 i g=10 m/s^2 to już od dawna u nas w szkołach funkcjonuje
    U nas? W kraju na Wisłą? :-)

    Robert

  • 6. Data: 2018-04-26 13:40:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    my-z/hqme6d7
    >Uwaga, zaparzona kawa jest gorąca...
    >Uwaga, nie zażywaj cyjanku, bo pukniesz w kalendarz...

    No ale z drugiej strony - po cholere trzymac te wskazowkowe, jesli
    nikt tego nie chce ?
    Ja cyfrowego uzywam od wielu lat, i wskazowki sprawiaja mi klopot :-)

    Zastanowilbym sie tez nad reforma ortografii i wyp* wielu zasad - po
    co nam to ...

> [...]
    >technikę, a ja jakoś bym nie chciał, by nowe auto, czy samochód, czy
    >cokolwiek innego, projektowała mi osoba, która nie potrafi odczytać

    A nie uwazasz, ze wazniejsze aby odczytalo odpowiednie liczby z
    symulatora ?

    P.S. elektroniczny budzik wskazowkowy ... co za duren to wymyslil.
    Nie wylacze alarmu rano, to bedzie dzwonil po poludniu,
    wylacze, to oczywiscie zaspie, bo zapomne wlaczyc ...

    >Nie chciałbym, aby operował mnie chirurg, który aby stwierdzić, jak
    >długo trwa zabieg, będzie musiał korzystać z tabelki, przekładającej
    >"zapis" zegara wskazówkowego, na cyfrowy.

    ale moze wlasnie na cyfrowym bedzie mu latwiej, nie bedzie sie musial
    zastanawiac kiedy to bedzie 45 minut po 19:37 ..

    >A może ja się tylko czepiam i wcale tak źle nie jest?
    >Czy rośnie pokolenia ADHD-owców i innych takich dyslektyków? W
    >powodzi których zginą ci, co rzeczywiście mają ADHD, dysleksję i
    >naprawdę potrzebują pomocy?

    Co by nie mowic, to zatrzymal sie nam dobor naturalny.
    Dawniej przezywaly osobniki silne, teraz przezywa prawie kazdy.

    I ciekaw jestem - to sie dopiero objawi, czy juz sie objawia ...

    J.

  • 7. Data: 2018-04-26 13:56:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Hmmm.
    >Pi=3 i g=10 m/s^2 to już od dawna u nas w szkołach funkcjonuje :(
    >Sam się zdziwiłem jak to usłyszałem. Wiadomości z pierwszej ręki.

    O pi to nie wiem, ale g faktycznie zaokraglili

    J.

  • 8. Data: 2018-04-26 14:24:44
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > U nas? W kraju na Wisłą? :-)

    U nas niestety.

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2018-04-26 14:27:06
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 kwietnia 2018 05:03:29 UTC-5 użytkownik HF5BS napisał:
> [...]
    > przekręcili i "dośpiewali".
    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielka-brytania-zeg
    ary-analogowe-znikna-ze-szkol-uczniowie-maja-problem

    Niepotrzebnie sie denerwujesz. Co rusz jakis aspekt naszego zycia odchodzi w
    zapomnienie bo ludzie po prostu z tego nie korzystaja.
    rs232, magiel, szuflada na proszek w pralce, ciegielko ssania w samochodzie itp.

    Swiat sie zmienia i nawet "epokowe" wynalazki odchodza.
    A zegar wskazowkowy to ile lat ma? Ponoc od 1672roku uzywany (ale moze zle
    doczytalem). To jednak nie az tak dlugo ;)

    No i wcale taki czytelny nie jest. Musi miec konkretny rozmiar, a wskazowki takie
    cienkie. Cyfrowy widac duzo lepiej, no i pewnie tanszy jest...

  • 10. Data: 2018-04-26 14:35:32
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > części całkowitej, bo jest problem obliczeniami na papierze.
    > Źródła jakoś nie mogę na szybko odszukać.

    Nie osłabiaj mnie :>
    Ale spoko, nie do ciebie piję, tylko do tego tłumoctwa właśnie.
    Nosz qrfa, rozumiem, że musiałby zapamiętać i liczyć do 20 pozycji po
    przecinku. Ale zupełnie wystarczające w szkole 3.14 i tego nie umieć, to ażż
    zwątpiłem, I rację pisarzowi przyznaję, że populacja rośnie, przy
    niezmiennej sumie IQ,,, Przeciez taki kretyn, bo jak inaczej nazwać, jak mu
    przyjdzie coś bardziej skomplikowanego policzyć, to się ze zgryzoty
    zapłacze, jak mu np. system operacyjny powie "nie wstanę, tak będę leżał".
    Zamiast wziąść (ort celowy) ołuwek i kartkie papjeru (orty też celowe) i
    policzyć, czego przynajmniej mnie uczono, w dupawej, ale jednak uczono i
    nauczono, pisemnie, to mu łonczność z fejzbókiem (też orty celowe) siadła i
    nie ma jak bidula sprawdzić. Ale zapytaj o pierwsze 20 pozycji seksualnych
    (inna sprawa, że niebawem bez dobrego automatu sam nie zarucha), to z
    pamięci je wylistuje z zamkniętymi oczami. I nie daj Boże nie powie
    "murzyn", bo to największa obraza na świecie bedzie. Gdzie (tu *.pl) spada
    pozycja z klasyki polskiej literatury, ale wchodzi Harry Potter w to
    miejsce.