    From: Nix <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeszcze raz o pogłębianiu bieżnika-opona terenowa AT
    Date: Mon, 23 Jul 2012 12:17:38 +0200

    W dniu 2012-07-23 11:48, BartekK pisze:

    > No to jeśli z 10mm zostało 2.5mm to opona jest raczej do wyrzucenia. Pod
    > tym co masz teraz, do drutów - ile może być gumy? 2-3mm? Tam nie ma już
    > zbyt wiele miejsca do rycia w głąb.

    Zgadza się z grubsza, gumiarz twierdzi że tam jest ze 4mm gumy przed
    osnową i że on te 2mm pogłębi no i dojeżdzę do końca sezonu.
    Tylko że to ja będę jeździł, nie on i bojąc się o bezpieczeństwo pytam :)
    A że cudów z tej opony już nie będzie to wiadomo, chodzi mi tylko czy
    można pójść na taki układ czy absolutnie nie.

    pzdr! Nix