eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • Data: 2018-01-23 20:42:34
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Wiec przy redukcji są większe. Z dwóch tysi do jakiś 4,5 w ułamku sekundy.
    > Shrek

    gdy redukujesz bieg robisz tak:
    wciskasz sprzęgło
    lewarek w przeciwną stronę
    puszczas sprzęgło

    W tym czasie obroty wysprzęglonego silnika nieco maleją po czym jak
    puścisz sprzęgło to masz jeszcze uślizg na sprzęgle (Jedna tarcza kręci
    się z inną prędkością niż druga).

    W przypadku strzału ze sprzęgła podczas holowania jedna tarcza stoi w
    miejscu (wał korbowy) a druga się kręci (skrzynia). Jak zasprzęglisz to
    następuje uślizg na sprzęgle ale tarciem musi rozkręcić stojący silnik.
    Wg mnie najmocniej to dostaje układ różnicowy w skrzyni razem z
    przełożeniami ale one są zrobione z metalu - a pasek nie ważne jak
    zbrojony jest nieco elastyczny.

    Wałki rozrządu nie są jakieś strasznie ciężkie do ruszenia ale pamiętaj,
    że muszą ruszyć 2 sprężyny na raz krzywkami (zdejmij pasek i spróbuj
    obrócić kołem pasowym wałka rozrządu - bez klucza i dźwigni albo łap
    Pudziana nie da rady).

    ALE powtórzę to po raz kolejny - choć widzę, gdzie powstaje różnica w
    siłach to dalej uważam przeskoczenie paska rozrządu nie jako przyczynę
    awarii a jako objaw zużytego paska i/lub napinacza.

    Potem taki delikwent jak się dowie o przeskoczeniu to będzie winił
    holowanie a nie to, że miał w złym stanie pas/napinacz. A miał bo nigdy
    nie sprawdzał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: