  • Data: 2018-07-19 13:52:16
    Temat: Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zycie mnie zmusilo. Od gniazdka do akumulatora mam 15 metrow. Kupilem pomaranczowy
    przedluzacz ale puszczenie 230 przedluzaczem do ladowarki w samochodzie jest
    niebezpieczne. Przedluzaczem jest puszczone niskie napiecie i spadek napiecia na
    przedluzaczu powodowalo pewien dyskomfort zwiazany z ladowaniem. Rozwiazaniem jest
    regulator za przedluzaczem przed akumulatorem. Taki alternatorowy jest idealny bo juz
    jest i na dodatek zrobiony jest jesli idzie o szczelnosc itp w standardzie
    samochodowym. Oczywiscie nie ma zadnego problemu zeby zainstalowac taki regultor w
    posiadanym tanim prostowniku bez automatyki i przerobienie go z zabijaczki akumutorow
    na bezpieczna ladowarke. Raptem tylko trzy wyprowadzenia regulatora trzeba
    odpowiednio podlaczyc. Zanim go przykrece w masterze testuje w domu. Na klemach jest
    14,00 i nie chce rosnac ani spadac. Na oscyloskopie ladnie widac jak stabilizuje
    napiecie.