  • Data: 2018-01-16 13:41:23
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:970b6be3-8f5a-4bdd-a2df-c748f4054985@go
    oglegroups.com...
    >-- Mów mi jeszcze -- ja od ponad 7 lat z kamerą jeżdżę. Miałem ją jak
    >jeszcze
    >typowych rejestratorów trasy nie było rozpowszechnionych (były
    >zalążki typu
    >eeye, tylko kosztowało to wtedy abstrakcyjne pieniądze), a
    >domontowałem
    >sobie sam kamerę CCTV do mojego CarPC. :P

    >Cena Czyni Cuda
    >stowke jest w stanie wydac prawie kazdy, ze znajomych wiekszosc ma,
    >ostatnio kolege zepchnela do rowu karetka (wynioslo ich w zakrecie na
    >czolowke) wiec stwierdzil ze zainwestuje

    Wbrew tym wszystkim filmom na YT to jade sobie przez kraj i jakos nic
    takiego mi sie nie przytrafia.
    Ot, ostatni powrot z trasy - tylko jeden niecierpliwy ryzykownie
    wyprzedza, i oczywiscie z Warszawy :-)
    I oczywiscie widziany od tylu.

    I niespecjalnie chce mi sie kolejny kabel zakladac.
    Ale istotnie - raz na 100 lat sie moze przydac i bedzie sobie czlowiek
    w brode plul, ze stowki pozałowal i kabelki mu sie nie podobaly :-)

    Nagrywac potrafi tez yanosik, ale tu potrzebna inwestycja wieksza - w
    znalezienie dobrego kabla zasilajacego USB :-)

    J.