    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Date: Tue, 16 Jan 2018 18:24:23 +0100

    W dniu 15-01-2018 o 10:32, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=b0iVzSPWVKw
    >
    > niesportowe zachowanie niestety po raz kolejny

    Popatrzałem na film, czytałem komentarze i szczerze mówiąc jestem
    zniesmaczony zupełnie czymś innym niż chciałbyś.

    Na filmie widzę taksówkarza, który najzwyczajniej pogubił się, zatrzymał
    (można dyskutować czy nie złamał jakiegoś przepisu w tym momencie i czy
    można go ukarać) a Ty ledwo wyhamowałeś (nie zachowałeś bezpiecznej
    odległości więc wezwanie policji = standardowy mandat dla Ciebie). Gdy
    zatrąbiłeś, to taksówkarz włączył awaryjne, wysiadł sądząc, że
    obtarliście się lekko mimo iż tego nie wyczuł. Następnie obejrzał auta,
    pokazał, że nic się nie stało, pojechał. Wcześniej spostrzegł Twoją
    nerwową gestykulację lub słyszał krzyki bo widać, że zawahał się nie
    bardzo rozumiejąc o co chodzi.

    Jego auto ani nie jest w ruinie, ani nie kosztuje milionów by móc
    zarobić na wyłudzeniach.

    Generalnie taksówkarze jeżdżą źle bo albo szukają adresów, albo mają to
    w naturze albo jedno i drugie. Przepisy PoRD przekazują sobie pocztą
    pantoflową - jak wywnioskowałem w kilku rozmowach jadąc taksówką.
    Przeważnie posiadają awersję do kierunkowskazów. Jadąc za taksówką -
    odstęp x2.

    Zniesmaczony jestem nastawieniem internautów, którzy z błotem go
    mieszają chyba tylko dlatego, że nadarza się okazja do zabawy błotem.
    Owszem, można zakładać, że zahamował aby mieć stłuczkę lecz ani nie ma
    pewności co do jego złych intencji ani nie bardzo można doszukać się na
    czym mógłby zarobić. Straciłby natomiast zarobek za czas naprawy auta,
    który byłby większy niż kasa za połamany plastik, zakładając, że weźmie
    kasę i będzie jeździł z tym połamanym i poklejonym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek