  • Data: 2018-01-17 13:12:54
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-01-16 o 19:18, J.F. pisze:

    >Mylisz z teleobiektywem, czyli obiektywem wąskokątnym.

    Faktycznie, czyli bylo blizej niz sie nam wydaje

    >Co to znaczy przepisowy ~2s?

    Niemiecki prawnie wymagany. Ale nie w miescie.

    >~1s to jest czas reakcji kierowcy, czyli czas jaki upłynie od chwili
    >zauważenia sytuacji drogowej do podjęcia decyzji i rozpoczęcia
    >hamowania
    >Jak widać na przejściu dzieli ich odległość ok. 1,5s.

    Tylko tu sytuacja dynamiczna, jada szybko, zwalniaja bo zjazd,
    przejscie - to i odleglosc spada.
    Zobacz raczej ile trzyma odstepu za przejsciem.

    >Przypatrz się w jakim czasie obydwa samochody znajdują się w tym
    >samym miejscu.
    >Przed hamowaniem Przemek jedzie z prędkością 33-34km/h co daje ok.
    >9m/s.
    >Tutaj trzeba przyznać, że Przemek zareagował wyjątkowo szybko i za to
    >należy mu się szacun. Myślę, że gdyby to trafiło na innego kierowcę
    >to nie zakończyłoby się bez "bum".

    IMO normalnie - jak sie jezdzi blisko, to trzeba szybko reagowac :-)

    Nawet powiedzialbym ze spoznil, bo taksiarz jakos gwaltownie nie
    hamowal.

    Trzenba tak jezdzic, aby cmokniec nie bylo :-)

    J.