    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Date: Thu, 18 Jan 2018 04:00:48 +0000 (UTC)

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Wybacz, ale większych głupot to jeszcze nie czytałem.
    > Jak nie masz pojęcia to nie pierdol takich głupot.
    > Jakie auto zastępcze i skąd? Kto mu je sfinansuje jak sprawa nie
    > zostanie rozstrzygnięta na miejscu i trafi na kilka miesięcy do
    > sądu? Taryfiarz i tak będzie musiał auto naprawiać na własny koszt i
    > na własny koszt wypożyczyć auto zastępcze.
    > Dopóki w sądzie nie zostanie orzeczona wina którejś ze stron to
    > żaden ubezpieczyciel nie wypłaci nawet złotówki z OC, ani za
    > naprawę, ani za auto zastępcze.
    > Taryfiarz mógłby w tym przypadku skorzystać z własnego AC/Assistance
> [...]
    Powiem tylko jedno - nie masz zielonego pojecia o czym mowisz.
    I dowodów jest kilka.
    - takie uderzenie z tyłu w wiekszosci przypadków nie unieruchomi auta a
    czest bedzie to ledwo pukniecie za ktore skasuje 2-3k i nawet nie bedzie
    naprawiał
    - taksówkarz nie bedzie brał auta zastepczego z firmy, ma pewnie drugie
    auto a rachunek załatwi od kolegi.
    - jak ktos walnie z tyłu to musiałby trafic na naprawde upartego ludka
    zeby ten nie przyznał się do winy tylko poszedł z tym do sądu (zakładajac
    ze nie miałby kamerki)
    itp itd.

    Pomijam to ze gdyby rzeczywiście uznac ze to nie było wymuszenie to to
    nie byłby przykład kultury jazdy pozostawiajacej wiele do zyczenia a po
    prostu przejaw totalnej głupoty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin