    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Date: Thu, 18 Jan 2018 16:38:56 +0100

    W dniu 18-01-2018 o 07:23, p...@g...com pisze:

    > cos wyjatkowowo oporny jestes wiec sprobujemy metoda malych krokow :-)
    > hint 1 nigdy nie bylem w Toruniu :-)

    Ahhaa... to nie Twój filmik? :-D :-D

    Oporny? Tego nie załapałem. Chyba nigdzie wcześniej nie sprostowałeś
    mojego zafiksowania się na Twoim autorstwie filmu. Zresztą nie tylko ja
    to poczyniłem.

    Dla dyskusji nie ma większego znaczenia. Ty czy Kowalski to opublikował
    mniejsza z tym. Chodzi o to aby dla bezpieczeństwa własnej kieszeni nie
    publikować takich rzeczy, a już w szczególności kiedy sytuacja nie jest
    jednoznaczna. A jeśli Kowalski uważa ją za jednoznaczną, to najpierw
    niech wyłączy w sobie narodowe pieniactwo i przemyśli sytuację raz
    jeszcze. Jeśli to niczego nie zmieni, niech zapyta 10ciu znajomych lub
    jeszcze lepiej - kogoś z drogówki - o interpretację zapisu. Jeśli
    którakolwiek z tych osób zobaczy w sytuacji coś zupełnie innego, to
    należy mocno zastanowić się nad zagadnieniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek