  • Data: 2018-08-12 09:20:59
    Temat: Re: Kanały TV w IPLA bez DRM
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim razie pozostaje mi kupić starter Plusa, zrobić na nim rok
    > ważności konta i potestować osobiście pakiet IPLA PLUS + ewentualnie do
    > tego jakiś pakiet "normalnie" płatny (chociaż z racji numeru w Plusie
    > część z nich będzie kosztować pół "normalnej" ceny).
    wszystko jest możliwe z ich cenami. rok temu znajomy który ma cyfre
    plus, kupował mi takie pakiety. co ciekawe to była cena pakietu na 3
    miesiące (bo nie ma dłuższego czasu) plus opłata za przyjęcie pakietu,
    coś ok 1.50zł. Płaciłem 5zł, teraz jest za 20zł, ale dla mnie, (nie mam
    żadnej umowy z nimi) nie wiem z jakiej paki jest za 10zł. Za dużo jak na
    regularne kupowanie, więc kupuje 2 razy w roku, zamiast 12.

    > Na kanałach sportowych mi nie zależy (tylko na dokumentalnych - pakiet
    > IPLA WIEDZA I NEWS
    no właśnie. dlamnie ten pakiet zniknął. czy jest dostępny "w plusie"?

    > i na tunerze SAT z Enigma2 (tu DRM
    > nie ma).
    linuks jakiś? MythTV/kodi - nie ogarniam. ale pod normalnym desktopowym
    linuksem mogę sprawdzić

    ToMasz