  • Data: 2019-12-15 17:52:29
    Temat: Re: Kapcie
    Od: Lort <b...@g...w.ua> szukaj wiadomości tego autora

    Kto: Shrek Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 08.12.2019, 20:36:39

    > Z grubsza. Albo czterech letnich i czterech zimówek albo czterech
    > całorocznych - dlatego pytam czy warto te trzylatki przekładać na tył
    > czy kupić wszystkie nowe i skłaniam się ku wszystkim nowym, bo to w
    > zasadzie przesunięcie problemu o rok.

    Dopada mnie problem niemal identyczny (niemal, bo V nie S i 10 kucy
    więcej;). I poważnie rozważam układ: nalewki na zimę (potrafią naprawdę
    miło zaskoczyć na śniegu, a zimą jednak się jeździ ciut inaczej),plus
    jakieś sensowne na lato. Tyle, że ja spodziewam się śnieg zobaczyć,
    o ile Greta na to pozwoli.

    > No i jak letnie to dunlopy czy goodyeary. Prawdę mówiąc te moje
    > dounloopy dupy nie urywają.

    Ostatnio łypałem na Continental Ecocontact 6, Nokian eLine 2... Tylko
    nie wiem jak u nich ze znikaniem bieżnika, ale z letnimi się aż tak
    bardzo nie spieszę. W każdym razie z 2 kompletami można się aktualnie
    w 2k zmieścić.

    > Jak wielosezonówki to komplet. Problem w tym, że nie mam zaufania do
    > wielosezonówek w lato, zwłaszcza że jednak 200 koni potrafi zjadać
    > bieżnik. Nawet na tych blueresponsach (niby premium) potrafi bez
    > problemu zerwać przyczepność przy starcie zanim tył się załączy i
    > elektronika ogarnie,

    Która generacja haldeksa?

    > No ale to ja sobie kupiłem jako zabawkę, więc czasem ja używam;) No i
    > żebyś się nie zdziwił - czasem pyta czemu tak wolno jadę (70@50) i mówi
    > że fajny wózek, bo jak ktoś ją wkurzy to po prostu znika w lusterku...

    S to jeszcze ma jakiś wygląd, mnie się z rzadka zdarza wkurzać zupełnie
    niechcący :(