  • Data: 2013-10-01 14:13:59
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-01 10:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Sprawdzają się. Tylko wymagają zaangażowania. Ty chcesz iść na
    > skróty.
    Zaangażowania? Zaangażowanie jest adekwatne to wykroczenia.
    Przykład: Jeżeli taka paniusia, wyskakuje na 10-15 min do sklepiku i
    parkuje auto niedbale w poprzek chodnika i zostawia ludziom 50-60 cm
    przejścia, bo wzdłuż chodnika jej się nie mieści lub nie ma czasu na
    porządne
    zaparkowanie. To co? Mam robić dokumentacje fotograficzną i wystosować
    pismo do SM o ukaranie? Ja na to nie mam czasu. Można zgłosić to SM lub
    policji. Ale oni do stłuczki potrafią jechać 2,5 godz. Więc to się nie
    sprawdza w takich przypadkach. Oni potrafią wykazać się gdy na 4
    metrowej szerokości chodniku auta są zaparkowane i nikomu nie przeszkadzają.
    > Taka analogia: jakbym miał stosować tego typu skróty, to zamiast
    > próbować przekonać cię argumentami słownymi musiałbym gwizdnąć cię
    > trzonkiem siekiery przez łeb parę razy, żebyś zaakceptował prawdę
    > bezdyskusyjnie ;) Ale chyba by ci się to nie spodobało, prawda?
    Prawda.
    Ale wracając do tej paniusi. Ona odpowiada na argumenty słowne: Przecież
    tylko na chwilkę wyskoczyłam... Już odjeżdżam. Ale to że przez tą
    chwilkę zmuszała ludzi do przeciskania się, a kobiety z wózkiem do
    omijania jej auta jezdnią i ona ma to w dupie.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm