  • 1. Data: 2013-09-26 22:30:30
    Temat: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Jak nie ma dla nich blokad i lawet, to są naklejki.
    Brawo za akcję.

    Dla recydywy proponuje większą naklejkę i walić ja na przednią szybę.

    http://www.youtube.com/watch?v=shIQFiIlpaE

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-09-26 22:44:41
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 22:30:30 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]
    >
    > Brawo za akcję.
    >

    > Dla recydywy proponuje większą naklejkę i walić ja na przednią szybę.

    Na nalepki należy używać papieru samoprzylepnego nazywającego się Pfarma. To papier
    na nalepki przyklejane na lekarstwach. Klej jest specjalny. Działa na podobnej
    zasadzie co kleje typu kropelka. Po dwóch godzinach od naklejenia można zapomnieć że
    wodą z mydłem się zmyje. Tylko rozpuszczalniki typu Nitro albo skrobanie.

  • 3. Data: 2013-09-26 22:58:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-26 22:44, k...@g...com pisze:

> [...]
    > dwóch godzinach od naklejenia można zapomnieć że wodą z mydłem się
    > zmyje. Tylko rozpuszczalniki typu Nitro albo skrobanie.

    Mam takie nalepki i powiem Ci że tak łatwo nie idzie ich zerwać gdy jest
    uczciwie przyklejona. Pazurem nie zedrzesz jej szybko. To męka. Wody i
    mydła sie nie używa, bo każdy na miejscu chce się jej pozbyć.
    Pfarma to już ekstrema dla niereformowalnych recydywistów :)

  • 4. Data: 2013-09-26 23:39:19
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 09/26/2013 10:58 PM, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > mydła sie nie używa, bo każdy na miejscu chce się jej pozbyć.
    > Pfarma to już ekstrema dla niereformowalnych recydywistów :)

    Gdzie to kupić?

  • 5. Data: 2013-09-26 23:40:38
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > mydła sie nie używa, bo każdy na miejscu chce się jej pozbyć. Pfarma to
    > już ekstrema dla niereformowalnych recydywistów :)

    Czy Wy jesteście normalni? Znajdźcie sobie jakieś sensowne zajęcie, razem
    z analcronem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-09-27 00:40:11
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 23:39:19 UTC+2 użytkownik m...@i...pl
    napisał:

    > Gdzie to kupić?

    Wydrukuj sam. Wzór znajdziesz w necie a papier w sklepach papierniczych. Można kupić
    już ponacinany na wiele rozmiarów i kształtów.

  • 7. Data: 2013-09-27 01:06:18
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Thu, 26 Sep 2013 23:39:19 +0200, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:
    > Gdzie to kupić?

    Np. na Allegro
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 8. Data: 2013-09-27 02:15:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 26 Sep 2013 22:30:30 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Jak nie ma dla nich blokad i lawet, to są naklejki.
    >Brawo za akcję.
    >
    >Dla recydywy proponuje większą naklejkę i walić ja na przednią szybę.
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=shIQFiIlpaE

    W razie czego nalepiajacego mozna sadzic za naruszenie roznych
    paragrafow

    A.L.

  • 9. Data: 2013-09-27 07:49:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 19:15:28 -0500, A.L. napisał(a):

    > W razie czego nalepiajacego mozna sadzic za naruszenie roznych
    > paragrafow

    Jakich na przykład? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2013-09-27 09:27:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

    > Dla recydywy proponuje większą naklejkę i walić ja na przednią szybę.

    Po co większą? Bodaj na tej grupie ktoś kiedyś sugerował żeby naklejka
    była na takim papierze co się rozłazi przy próbie zdzierania. Plomby
    gwarancyjne czasami takie się zdarzają. Nie pamiętam jak się to cudo
    nazywa. "Zdzieracz" miałby więcej czasu na przemyślenia ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675