    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Karta SD MICRO SDHC
    Date: Fri, 4 Mar 2016 18:03:03 +0100

    news:56d994ef$0$649$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > Myslisz sie. Dopiero po nagraniu odpowiedniej ilosci danych zostanie
    > zajechany boot sector, fat, root dir ... a system moze tego nawet nie
    > zauwazy, jesli te dane trzyma w cache.

    O ile to będzie durne adresowanie modulo ileś, a nie to, ze powyżej tego
    iluś po prostu poleci w pizdu, a użytkownik skapnie się, gdy będzie za
    późno... O ile system w trym czasie nie wrzepi tam jakiejś (meta)struktury i
    nie stwierdzi, że coś mu się poje.ało.

    > Dopiero przy drugim wlozeniu ... albo i tez nie, bo jesli przed wyjeciem
    > zapisze katalog z cache to bedzie sprawiala wrazenie, ze pliki sa.
    > Choc boot sectora chyba nie ma powodu zapisywac.

    Ja myślę, że nie ma sensu psuć sobie sprawy, żeby błąd wyszedł tak szybko.
    Liniowoi pójdzie co jest, a reszta to próżnia i w niej same zera jedynie.

    > A jak ktos wsadzi sobie np do aparatu, to moze dlugo zdjecia robic zanim
    > sobie cos zepsuje. A potem bedzie narzekal, ze noname szybko padaja.

    I gdzie są moje zdjęcia z Egiptu?

    > Po prostu - czujnosc trzeba zachowac.
    > Jesli karty na rynku kosztuja 200-300zl, to taka za 50 zl smierdzi
    > przekretem.

    Nie inaczej.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.