  • 11. Data: 2015-09-03 21:45:37
    Temat: Re: Karta graficzna do tv full hd
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    news:ms9vcu$okb$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "maX" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie prawda.

    No można wsadzic i kartę na PCI z akceleracją, ale to chyba przerost formy
    nad treścią.

    > Bzdury.

    Udowodnij to !
    :):):)

    > Większych kłamstw dawno nie czytałem.

    Tabela kompatybilności:
    http://www.tomshardware.com/reviews/adobe-flash-10.1
    -performance-hardware-acceleration,2805-4.html

  • 12. Data: 2015-09-04 10:43:52
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 20:03, BQB pisze:

    > Najprościej to podczas odtwarzania wcisnąć pause i poczekać z minutkę,
    > potem kontynuować odtwarzanie, jak przez jakiś czas będzie szło
    > normalnie i potem zacznie się znów ciąć, to wina łącza, jak zacznie się
    > ciąć odrazu, to wina sprzętu. Na YT jest taki pasek postępu -
    > buforowanie, który powinien być szybszy niż znacznik miejsca odtwarzania.

    No tak, to akurat proste. Podobno przycina z buforem załadowanym, więc
    to raczej wina sprzętu. Będę na miejscu, to sprawdzę jeszcze w
    menadżerze jak tam z użyciem procesora i pamięci.
    Dzięki.

    --
    LP PL

  • 13. Data: 2015-09-04 17:20:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "maX" napisał w wiadomości grup

    > Udowodnij to !
    > :):):)

    > Tabela kompatybilności:
    > http://www.tomshardware.com/reviews/adobe-flash-10.1
    -performance-hardware-acceleration,2805-4.html

    Kto normalny używa flasha na youtube? Flash jest bardziej dziurawy od sera.
    Rodzina 2xxx obsługuje UVD.
    Teraz zagadka dla ciebie - od jakiej wersji firefox obsługuje.
    Zresztą z tego co pamiętam to VLC obsługuje UVD, więc można oglądać youtube
    przez UVD.

  • 14. Data: 2015-09-08 13:47:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2015 20:03:50 +0200, BQB napisał(a):

> [...]
    > ciąć odrazu, to wina sprzętu. Na YT jest taki pasek postępu -
    > buforowanie, który powinien być szybszy niż znacznik miejsca

    Niekoniecznie. Nie wiem jak to jest w windows, ale w linuksowym firefoksie
    jeśli nawet mamy dużo w buforze ale pojawi się opóźnienie transmisji, to
    też tnie wyświetlanie.

  • 15. Data: 2015-09-08 14:12:15
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Użytkownik "maX" napisał w wiadomości grup

    -performance-hardware-acceleration,2805-4.html

    > Kto normalny używa flasha na youtube? Flash jest bardziej dziurawy od
    > sera.

    Ale za to pod flashem można wykorzystać wsparcie hardwarowej akcleracji GPU,
    a pod vp9 nie.

    > Rodzina 2xxx obsługuje UVD.

    Tak, ale na yt działa dopiero od Radków 4xxx.

    > Teraz zagadka dla ciebie - od jakiej wersji firefox obsługuje.

    Obsługuje co?

    > Zresztą z tego co pamiętam to VLC obsługuje UVD, więc można oglądać
    > youtube przez UVD.

    Chodzi o zwykłego usera, który będzie oglądał filmy yt w przeglądarce, a nie
    w VLC.

  • 16. Data: 2015-09-18 20:59:43
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 02/09/2015 13:39, Podmiot Liryczny wrote:

    > Chciałbym wydać na kartę max ok 100 zł, czy warto licytować jakąś 4830
    > albo 5450? I czy ten procesor nie okaże się wąskim gardłem?

    Polecam HD5450, w tej cenie kupisz jakiś z 1GB i pasywnym chłodzeniem,
    jeszcze na piwo wystarczy. Z zalet to TDP max 20W, dźwięk bez problemów
    puścisz po HDMI no bezproblemowa praca pod Linuxem jako bonus.
    Co do CPU jako wąskiego gardła to nie jestem pewien, dawno nie miałem na
    blacie takiego staruszka.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 17. Data: 2015-09-20 07:59:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal Lukasik wrote:

> [...]
    > puścisz po HDMI no bezproblemowa praca pod Linuxem jako bonus.
    > Co do CPU jako wąskiego gardła to nie jestem pewien, dawno nie miałem na

    Czy zadziała na PCIe x16 ver 1.0?

  • 18. Data: 2015-09-20 15:09:54
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 14:39, Podmiot Liryczny pisze:
    > Pewna Sarmatka ma wiekowy komputer pentium 4 2.8 ht z kartą radeon 9200
    > (256mb) z 2 Gb ram ddr i systemem win xp, podłączone do telewizora full
    > hd. Chodzi to tak sobie i często trzeba na youtubie zmniejszać obraz do
    > okienka albo drastycznie rozdziałkę, bo tnie i to zarówno obraz jak i
    > dźwięk.

    to ciągnij YouTube przez SMPlayera (SMtube). Gorszym sprzętem puszczałem
    bez zająknięcia filmy 1080p streamowne z YT.

    ps. z Polski chyba nie da się oglądać w FullHD? Ja kiedyś musiałem
    używać proxy by miec amerykanskie IP.

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2015-09-20 20:33:49
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/09/2015 06:59, Poldek wrote:

    > Czy zadziała na PCIe x16 ver 1.0?

    Pytanie zbyt ogólne. W przypadku konkretnych podzespołów dodatkowo
    znając wersje ich BIOSów można orzec na 100%, a tak... powinno.
    --

  • 20. Data: 2015-09-20 21:24:11
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 07:59:03 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Czy zadziała na PCIe x16 ver 1.0?

    Karta Asus HD5770 odmówiła jakiejkolwiek współpracy z PCIe 1.0, w całkowitym
    przeciwieństwie do karty Asus HD4350.