  • Data: 2024-04-05 14:30:42
    Temat: Re: KiCad konkurs.
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie nie wszystko się trzyma i sporo upadło. Kto pamięta ICQ,
    > WPKontakt albo Tlen.pl? Gadu padło na własne życzenie, zamieniając się w
    > przerośniętą, zamulającą kobyłę, która nie wiedziała czym chce być. Poza
    > tym było ograniczone do polskiego rynku. Skype z mojej perspektywy też
    > prawie umarł, nie słyszę żeby ktoś go jeszcze używał. A że LinkedIn ma
    > jakiś komunikator to nie słyszałem.
    Nie wiem jak obecnie, ale jeszcze kilka lat temu Skype był używany jako
    komunikator (czat, połączenia głosowe i video, nawet konferencje grupowe
    ludzi z różnych części świata i działał znakomicie) w korpach, w których
    pracowałem.

    LinkedIn ma taki komunikator w stylu czat i można na nim z kimś popisać
    w czasie rzeczywistym.