  • Data: 2017-10-15 11:18:13
    Temat: Re: Kiedy mozna przestac zmieniac olej...?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 października 2017 10:00:52 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Hmm, a tak nie zmieniasz w ogole?
    > O jakich przebiegach mowimy?
    Dużych przebiegów nie robię- tak między 10-20tys rocznie pewnie.
    Do mondeo olej musiałem dolewać co 2-3 miesiące, do galaxy prawie wcale, tak samo
    Ford Ka żony, renault megan czy teraz multipla- te auta praktycznie oleju "nie
    biorą/brały" jakieś niewielkie dolewki trzeba tylko było robić.
    Wcześniej 3 audi b2 kilka dużych fiatów, jakiś garbus Też w nich oleju nie
    wymieniałem. W jednym FSO 1500 przyrżnąłem michą w studzienkę kanalizacyjna, pękła
    pompa i podczas naprawy wymieniłem olej, podobnie ze 3 lata temu w Multipli- tam jak
    w kamień przywaliłem to zrobiło dziurę w aluminiowej misce i olej wsiąkł w glebe;)
    W żadnym z w/w aut nie było konieczności remontu silnika itp związanego z
    niewymienianym olejem. W audi b2 pękł mi pasek rozrządu raz ale to nie wina oleju-
    tam wymieniłem wówczas cały silnik nie bawiłem się w remont.