  • 1. Data: 2018-08-02 22:50:18
    Temat: Kiedy postanawiasz opuścić autostradę przy 170 km/h
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    I pojechać skrótem
    https://joemonster.org/filmy/92351/Kiedy_postanawias
    z_opuscic_autostrade_przy_170_km_h

    co ciekawe facet przeżył i niewiele mu się stało.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-08-03 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > I pojechać skrótem
    > https://joemonster.org/filmy/92351/Kiedy_postanawias
    z_opuscic_autostr
    > ade_przy_170_km_h
    >
    > co ciekawe facet przeżył i niewiele mu się stało.

    Kiedys był taki filmik:
    firmowy samochód , firmowe paliwo... z dedykacją dla karoliny... tu
    zjezdzaj... o kur...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 3. Data: 2018-08-03 18:53:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 22:50, Janusz pisze:
    > I pojechać skrótem
    > https://joemonster.org/filmy/92351/Kiedy_postanawias
    z_opuscic_autostrade_przy_170_km_h

    > co ciekawe facet przeżył i niewiele mu się stało.

    Dziwne. Myślałem, że bariera powinna utrzymać samochód na drodze.
    Wygląda jakby była uszkodzona przed uderzeniem.

    --
    MN

  • 4. Data: 2018-08-03 20:57:36
    Od: m...@l...pl

    On 2018-08-03 18:53:36, Marcin N wrote:
    z_opuscic_autostrade_przy_170_km_h

    > Dziwne. Myślałem, że bariera powinna utrzymać samochód na drodze. Wygląda
    > jakby była uszkodzona przed uderzeniem.

    Wiesz, te barierki mają jednak skończoną możliwość pochłaniania energii,
    a że koleś... zapierdalał swoje, to ta nie była w stanie przejąc całej
    energii uderzenia i chłop pojechał dalej. Sądzę, że gdyby nie ta barierka
    to zdarzenie wyglądałoby o wiele dramatyczniej

  • 5. Data: 2018-08-03 23:12:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 3 Aug 2018 18:53:36 +0200, Marcin N napisał(a):

    z_opuscic_autostrade_przy_170_km_h

    > Dziwne. Myślałem, że bariera powinna utrzymać samochód na drodze.
    > Wygląda jakby była uszkodzona przed uderzeniem.

    Bo tam jest chyba krawężnik przed nią.
    Gdzieś czytałem że one działają tylko jak są na poziomie jezdni. Jak auto
    podbije na krawężniku, to ją samochód przeskakuje.

  • 6. Data: 2018-08-05 18:21:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2018 o 23:12, Tomasz Pyra pisze:

    > Bo tam jest chyba krawężnik przed nią.
    > Gdzieś czytałem że one działają tylko jak są na poziomie jezdni. Jak auto
    > podbije na krawężniku, to ją samochód przeskakuje.

    Też racja, ale w takim razie to trochę bez sensu. Choć motocykliści
    doceniają krawężniki;)

    Shrek