    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierownica
    Date: Mon, 22 Oct 2018 11:24:50 +0200

    dyskusyjnych:10tsawz4bal9w$.xx9vuvriamt4$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Sun, 21 Oct 2018 22:39:42 +0200, J.F. napisał(a):

    >Niby dlaczego? Calówka w znaczeniu używanym przeze mnie jest
    >wyskalowana
    >w mm i nie jest trudno zmierzyć jakąś odległość z dokł. do 0,5 mm.

    Tak wyglada calówka
    https://profigeo.pl/Calowka-drewniana-skladana-2-m-m
    iarka-p48618

    I o ile w miare dokladnie da sie tym zmierzyc odleglosc miedzy dwoma
    dostepnymi i wyraznymi punktami/krawedziami,
    to jak chcesz zmierzyc odleglosc miedzy ... krawedziami felg ?
    Wewnetrznymi bokami opon ?
    Srodkami bieznikow na oponach ?

    zwijana tasma miernicza tez nie pomoze.

    O, to moze by pomoglo
    http://mastertools.pl/index.php?p1506,suwmiarka-elek
    troniczna-dwuszczekowa-1500mm-szczeki-200mm

    No chyba, zeby tak zdjac opony i faktycznie miedzy krawedziami felg,
    albo zdjac kola i miedzy tarczami hamulcowymi.

    Albo zmierzyc prowizorycznie miedzy bokami opon, przyciac na wymiar
    listewke ... i wtedy to juz nawet na oko ocenic ile jest luzu po obu
    stronach ...

    J.