eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierownica › Re: Kierownica
  • X-Received: by 2002:a25:3385:: with SMTP id z127-v6mr251512ybz.4.1540250282596; Mon,
    22 Oct 2018 16:18:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:3385:: with SMTP id z127-v6mr251512ybz.4.1540250282596; Mon,
    22 Oct 2018 16:18:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder.usenetex
    press.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp
    .giganews.com!e5-v6no6418611qtr.0!news-out.google.com!o27-v6ni8885qtk.1!nntp.go
    ogle.com!e5-v6no6418607qtr.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 22 Oct 2018 16:18:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pqlh0p$k59$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.174.184;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.174.184
    References: <awp27v9i2mad$.tsvvepx43bef$.dlg@40tude.net>
    <pqfaj9$9v6$1@node1.news.atman.pl>
    <180dbjtvpt9zn.1w4s2b8hb5m2i$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <pqifh1$1rqc4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <pqihvg$1rsjo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1nj41ph5l2ye4$.1i64cuum3qp03.dlg@40tude.net>
    <pqjnc4$2c8et$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <pqjphh$p37$1@dont-email.me>
    <pqjtku$2cdaf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5bcd8af6$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <pqlh0p$k59$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Kierownica
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 22 Oct 2018 23:18:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 16
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642023
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomki to fajne chlopaki. Masz sto dwadziescia procent racji ze przyrzad o jakim
    napisales jest do zrobienia przez majsterkowicza. Dawno temu zylem z mechaniki
    pojazdowej z ustawiania geometrii tez. Opisales sposob postepowania jak z przyrzadem
    PKO4 i pokrewnych. PKO4 mialem. Odkad nie zajmuje sie naprawami samochodow mam z
    ustawianiem geometrii nieustajacy problem. Bo albo ktos nie robi. Jak robi to robi
    byle jak. Malo kto potrafi poprawnie ustawic tymi trzema srubkami przed rozpoczeciem
    pomiaru. Dawno powinienem sobie zrobic przyrzad jaki opisales. Zwlaszcza ze mam
    tokarke, frezarke, wiertarke, pilniki itd. Moze jak przyjda dlugie zimowe wieczory to
    w koncu sobie go zrobie i do mechanikow bede jezdzil ze swoim. Troche psuje sprawe
    brak obrotnic ale da sie je w przypadku zbieznosci ominac kosztem kilku minut
    dluzszej pracy. Bo po ustawieniu osi obrotu laserka w osi kola i po opuszczeniu
    samochodu trzeba go troche przeturlac zeby kola sie rozlazly. Na zbieznosc jest
    jeszcze inna metoda jak nie ma gdzie zrobic. Farba w aerozolu jest potrzebna i troche
    czasu. Metoda sie sprawdza przy nowych oponach. Trzeba pomalowac bieznik i patrzec
    jak sie farba sciera. Jak rowno sie sciera to jest dobrze. Jak na zewnatrz to
    zbieznosc za duza a jak w srodku to za mala.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: