  • 11. Data: 2010-01-04 11:13:08
    Temat: Re: Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hhpqlf$dju$1@news.onet.pl...
> [...]
    > związku z tym, że kupuję inny samochód, nie opłaca mi się już go robić i
    > trzymać. Dlatego chciałbym się pozbyć i tu mam chyba tylko 2 wyjścia -
    > albo złomowanie, albo sprzedaż za jakieś grosze. Na temat złomowania nie
    > wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją
    > płaci coś właścicielowi za oddane auto? Ogólnie samochód jest kompletny,
    > na chodzie, z ważnym jeszcze miesiąc OC i przeglądem, ale jak wspomniałem
    > są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko przytarty
    > błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i sugestie.

    forum.vwgolf.pl

    Napisz ogłoszenie i wystaw na sprzedaż. Myślę, ze znajdzie sie jakiś chętny
    na to auto.

  • 12. Data: 2010-01-04 15:27:37
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak
    > wygląda sytuacja ze złomowaniem.

    wystawiaj na aukcję/otomoto,
    albo wrzuc na forum
    www.forum.vwgolf.pl

    ktos go kupi i napewno wiecej dostaniesz niż od kasatora;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 13. Data: 2010-01-04 17:35:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > złomowania nie wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy
    > stacja zajmująca się kasacją płaci coś właścicielowi za oddane

    we wrocku 100zl, cena stala, stan nieistotny, byle zasadniczo
    kompletny.

    Oczywiscie mozna probowac drozej sprzedac szrotowcom.

    J.

  • 14. Data: 2010-01-04 17:44:26
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    JasonKidd pisze:

    > Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak
    > wygląda sytuacja ze złomowaniem.

    szukasz firmy, co ma oficjalne zezwolenie na złomowanie pojazdów,
    dzwonisz do nich, umawiasz się - albo sam przyjedziesz autem albo oni
    wyśla lawete, zabierają auto.

    jak juz auto bedzie na miejscu złomowania, oni sciagaja tablice
    rejestracyjne, wiercą dziury blachach w miejscu hologramu , dostajesz
    papiery (konieczne jest DR, DO) i z tymi swistkami i blachami jedziesz
    do WK.

    W WK wypełniasz wniosek o wyrejestrowanie pojazdu, płacisz 10 PLN,
    przedstawiasz DR, DO, OC pojazdu i dostajesz decyzje o zezłomowaniu pojazdu.

    Z decyzją udajesz sie od ubezpieczyciela celem odfajkowania w ewidencji.

    Done :)

    papierkologia w UK zajmuje max.30 min.

    Firma złomująca musi miec upoważnienie wojewody do demontażu pojazdów.

    Przemek