    From: pytajacy <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kindle - pierwsze wrażenia
    Date: Wed, 17 Apr 2024 15:11:25 +0200

    > I nadal nie dochodzą? Hmm. Legimi coś widzi u siebie?
    >
    > Jeszcze jedna rzecz. Jak wysyłałeś sobie książkę (ze swojego adresu), to
    > musiałeś potwierdzić wysyłkę (dostałeś maila zwrotnego, żeby coś w nim
    > kliknąć), czy doszło od razu?
    Wszystko działa. Jestem happy.
    Było kilka przyczyn nie działania:
    - po otrzymaniu Kindla w czytniku był podany spersonalizowany adres
    mejlowy na Kindle.com. Ale zawierał dwie litery "l" i nie wiedziałem czy
    to "I" czy "l".
    - czytnik nie był zarejestrowany w systemie amazon.com - przynajmniej ja
    czytnika nie widziałem, po telefonie do amazon.pl czytnik pojawił się w
    systemie.
    Wykonane akcje:
    - skopiowałem adres mejlowy spersonalizowany kindle.com do legimi nie
    zastanawiając jaka to litera,
    - dodałem prywatny adres mejlowy oraz n...@l...com do zaufanych
    adresów kindle na amazon.com.

    Dziś na Legimi zakupiłem kolejny ebook i automatycznie znalazł się na
    kindlu. Dochodzą do czytnika również dokumenty jako załącznik mejla
    wysłanego z mejla prywatnego zarejestrowanego jako zaufany na amazon.com
    Uważam że, automatyczne wysyłanie na Kindla zakupionej książki w Legimi
    oraz możliwość przesyłania na Kindla dokumentów jako załącznik mejla za
    super bajer.

    Dzięki za zainteresowanie

    A inne księgarnie z polskimi ebook-ami też oferują takie wysyłanie na
    Kindla jak w Legimi?

    Robert