  • 1. Data: 2024-04-13 21:55:53
    Temat: Kindle - pierwsze wrażenia
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Kupiłem Kindle-a.
    Pierwsze wrażenia są pozytywne. Jednak rozczarował mnie brak menu w
    języku polskim i poległem przy przesyłaniu książki na mejla z Legimi
    (skopiowałem przez USB na czytnik).
    Samo menu bez zbędnych udziwnień, a i oczy nie męczą się od wyświetlacza
    (przeczytałem kilka rozdziałów zakupionej książki).
    Faktycznie, brakuje zapachu książki i brak efektu przekładanych kartek.
    Ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia.
    Plus dla Amazon i Inpostu za dostarczenie przesyłki do paczkomatu w sobotę.
    Zakup udany.
    Dzięki za opinie o Kindle.

    Robert

  • 2. Data: 2024-04-13 22:41:46
    Temat: Re: Kindle - pierwsze wrażenia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uveo09$l0$1$pytajacy@news.chmurka.net>
    user pytajacy pisze tak:

    > Faktycznie, brakuje zapachu książki i brak efektu przekładanych
    > kartek.

    https://tenor.com/search/rolling-on-the-floor-laughi
    ng-gifs

    --
    Piter

    #kradno ale sie dzielo

  • 3. Data: 2024-04-14 03:52:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Kupiłem Kindle-a.

    Którego?

    > poległem przy przesyłaniu książki na mejla z Legimi (skopiowałem przez
    > USB na czytnik).

    W jakim formacie plik? Dodałeś swój adres do zaufanych w Amazonie?
    Przyszła jakaś zwrotka, jak wysłałeś plik?

    --
    Nawalony zając wraca po nocy do domu. W pewnym momencie fiknął i
    zasnął. W międzyczasie znalazły go dwa wilki i nie mogąc dojść do zgody

  • 4. Data: 2024-04-14 05:26:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-13, pytajacy <r...@p...fm> wrote:
    > Pierwsze wrażenia są pozytywne. Jednak rozczarował mnie brak menu w
    > języku polskim i poległem przy przesyłaniu książki na mejla z Legimi
    > (skopiowałem przez USB na czytnik).

    Adres, z którego przychodzi musi zostać zatwierdzony na str. amazona.

    > Faktycznie, brakuje zapachu książki i brak efektu przekładanych kartek.
    > Ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia.

    U mnie po jakimś czasie wyrobił się nawet efekt pozytywny, tzn. czytanie
    na takim urządzeniu też ma swoisty urok. Ale może ma to związek z tym,
    że mój ma regulację barwy podświetlania (ciepło-zimno) a ta ciepła
    przypomina właśnie lekko pożółkłe kartki.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2024-04-14 07:48:02
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > mój ma regulację barwy podświetlania (ciepło-zimno)

    PW5?

    Ja mam PW5 i wiecznie ustawioną barwę na najcieplejszą (najżółtszą).

    --
    Podczas seansu w kinie dziewczyna szepce do sąsiada:
    - Wspaniale całujesz, Karolu. Czy to dlatego, że siedzimy dziś w ostatnim

  • 6. Data: 2024-04-14 07:56:10
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Którego?
    11 gen. paperwhite

    > W jakim formacie plik? Dodałeś swój adres do zaufanych w Amazonie?
    > Przyszła jakaś zwrotka, jak wysłałeś plik?
    Kupiłem czytnik na amazon.pl, ale nie mogę zarejestrować czytnika.
    Na amazon.com też mam konto i nawet udało mi się przesłać dokument *.pdf
    na amazon.com ale ten amazon.com nie widzi mojego czytnika, jedynym
    sposobem rejestracji czytnika na amazon.com jest tylko możliwość zakupu
    czytnika. Ale ja już go kupiłem tylko na amazon.pl

    Jakieś to pokręcone jest albo ja czegoś nie widzę.

  • 7. Data: 2024-04-14 15:30:36
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

> [...]
    > sposobem rejestracji czytnika na amazon.com jest tylko możliwość zakupu
    > czytnika. Ale ja już go kupiłem tylko na amazon.pl

    Hmm, mój już przyszedł zarejestrowany. To nie działa?
    https://www.naczytniku.pl/rejestracja-czytnika-ebook
    ow-kindle/

    > Jakieś to pokręcone jest albo ja czegoś nie widzę.

    Tylko na początku :)

    --
    Na egzaminie z informatyki profesor z widocznym niesmakiem slucha
    niedorzecznych odpowiedzi studenta. W pewnym momencie zwraca się do

  • 8. Data: 2024-04-14 17:49:17
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Hmm, mój już przyszedł zarejestrowany. To nie działa?
    > https://www.naczytniku.pl/rejestracja-czytnika-ebook
    ow-kindle/

    > Tylko na początku :)
    Wstępnie sobie poradziłem, tzn. czytnik jest już zarejestrowany w Amazon
    i nawet udało mi się przesłać *.pdf z komputera na czytnik przez Amazon.
    Musiałem zadzwonić na party-line amazon i dopiero czytnik jest widziany
    przez system Amazon.

    Jeszcze nie dochodzą mi książki z Legimi ale małymi krokami i z tym
    sobie poradzę.

  • 9. Data: 2024-04-15 10:23:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-14, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > PW5?
    >
    > Ja mam PW5 i wiecznie ustawioną barwę na najcieplejszą (najżółtszą).

    Tak, pw5, AD 2021.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2024-04-15 11:05:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-14, pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > 11 gen. paperwhite

    > Kupiłem czytnik na amazon.pl, ale nie mogę zarejestrować czytnika.

    Co się dzieje?

> [...]
    > czytnika. Ale ja już go kupiłem tylko na amazon.pl
    >
    > Jakieś to pokręcone jest albo ja czegoś nie widzę.

    Na pewno nie jedynym bo jak w ogóle nie kupiłem na amazonie a amazon.com
    widzi. Ale ja kupiłem świadomie wersję US. Nie wiem co sprzedają na
    amazon.pl. Wygląda na jakąś wersję na rynek polski, ale gdzieś tam
    powinna być opcja zarządzania takimi urządezeniami.

    --
    Marcin