    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klapka zabezpieczająca w SGS5.
    Date: Mon, 20 Apr 2015 12:03:50 +0200

    napisał w wiadomości news:mh0nv5$lpq$1@node1.news.atman.pl...
    > "neelix" 5533b895$0$8381$6...@n...neostrada.pl
    > Albo na Allegro bądź w komisie.

    Jakaś Kropelka tańsza.

    > Owszem, ale nie ja Ci ją urwałem.
    > IMO klejenie nie zda egzaminu.

    No szkoda, że nie urwałeś. Odkupiłbyś nowy. :-) Za którymś razem wreszcie
    udało się skleić okulary p-słoneczne takie z polaryzacją, do auta (tfu, żeby
    nie zapeszyć), ale wcześniej żadne distale nie trzymały się długo.

    > Bez uszczelniającej łatwiej żyć niż bez indukcyjnej.
    > Przekazywanie energii bez drutu za pomocą indukcji znane jest od dawna.
    > Cała energetyka jest na tym oparta -- stacje transformatorowe przekazują
    > gigawaty. Ponadto w niejednym domu/mieszkaniu są indukcyjne kuchenki.

    A mnie chodzi o szczelność telefonu skoro taką ma zaprojektowaną a nie o
    indukcję. Jedno nie zastąpi drugiego. Indukcja b. fajna, wygodna. Cieszyłem
    się też, że zdążyłem oszczędzić klapkę jak to niedawno gdzieś komuś się
    urwała. Niestety. Widocznie ona jest taka by odpadła. Podobnie było z
    podstawką miernika. Jak używałem codziennie to klapka żyła. Jak używałem
    dużo mniej to się franca ukręciła, bo dziadowskie plastiki. Nie pęknie przy
    upadku ale się ukręci. Też cieszyłem się, że przeżyła najgorszy okres więc
    teraz sobie pożyje. Niestety. Telefon, wiadomo, na gwarancji ale strach
    pomyśleć o oddaniu w łapy serwisu z powodu rozłączenia się kawałków
    plastiku. To się nie powinno rozłączyć!

    > Jeśli zdołasz przykleić -- daj znać. :)

    Dobrreee. :-) Liczę na to, że jednak się ktoś odezwie. Jak mnie się
    "rozkleiła" to innym też musiała, bo to byloby niesprawiedliwe. :-) Tam jest
    b. mała powierzchnia. Jak pójdzie nie ten klej to oczyścić do innego już się
    nie uda.

    neelix