  • Data: 2018-01-23 02:42:40
    Temat: Re: Klawiatura do PC na mikrostykach
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/21/18 04:39, badworm wrote:
    > Jakiś czas temu (to już pewnie będzie parę lat...) przy okazji dyskusji
    > o wciąż działających klawiaturach do komputera mających po kilkanaście
    > lat pojawiła się tutaj informacja, że podobne sprzęty (zbudowane nie ma
    > folii przewodzącej czy gumkach lecz indywidualnych mikrostykach dla
    > każdego klawisza) są wciąż do kupienia. Cena oczywiście była spora,
    > rzędu kilkuset złotych, ale powiedzmy że jestem taką klawiaturą
    > zainteresowany. Gdzie ich szukać? Dell, którego używam, ma pewnie już z
    > 15 lat (jak nie więcej, bo chyba oryginalnie miał jeszcze dużą wtyczkę
> [...]

    Polecam aluminiową pełnowymiarową klawiaturę Apple. Przesiadłem się na
    taką kilka lat temu, kiedy żona powiedziała że albo ona albo hałas
    modelu M, i nie żałuję. Ma dość wyraźny zaskok, twardy, ale przyjemny
    stop, i mimo niewielkiego skoku bardzo wygodnie się na niej pisze.
    Dodatkową zaletą jest to, że nie zajmuje wiele miejsca na biurku. Swoją
    katuję już od jakiś 7-8 lat i w dalszym ciągu nie widać po niej
    wyraźnych śladów używania.

    Jacek.