    From: "Mariusz K." <r...@e...pe-el>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Klej na gorąco
    Date: Thu, 28 Oct 2010 13:59:18 +0200

    Użytkownik "Kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4cc952af$0$22801$65785112@news.neostrada.pl...
    Witam!!!

    Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...

    Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić
    je przed wyłamaniem.
    Standardowe klejarki, jak np:
    http://www.tme.eu/html/PL/pistolety-do-klejenia-glue
    matic-3002-firmy-steinel/ramka_2586_PL_pelny.html

    niestety mają zbyt grubą końcówkę i ciężko nią operować przy delikatnej
    elektronice nie zalewając przy okazji niepotrzebnie wielu innych części.

    Tak więc szukam (i nie mogę znaleźć) klejarki, ale z cienkim,
    precyzyjnym aplikatorem.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;-)....

    Pozdrawiam

    Zainteresuj się klejarką firmy BOSH model GKP 200 CE w komplecie są 3
    dysze
    wkręcane w element grzejny. Jedna z nich ma średnicę 4,2 mm i długość 16 mm
    ( mierzyłem długość która wystaje z gumowej osłony )
    Jeżeli będzie tobie potrzebna inna dysza to można przerobić oryginalną lub
    dorobić
    taka jaka będzie potrzebna.
    Dodam że używam tej klejarki w firmie przez ponad 3 lata i nie było z nią
    żadnych problemów.
    Poleciłem tez dla kilku znajomych i też sobie chwalą.
    Steineli miałem chyba ze 3 sztuki i często umierały , a poza tym totalny
    brak części zamiennych wg mnie eliminuje produkt który używam do pracy.