  • 1. Data: 2010-10-28 10:38:40
    Temat: Klej na gorąco
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...

    Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić
    je przed wyłamaniem.
    Standardowe klejarki, jak np:
    http://www.tme.eu/html/PL/pistolety-do-klejenia-glue
    matic-3002-firmy-steinel/ramka_2586_PL_pelny.html

    niestety mają zbyt grubą końcówkę i ciężko nią operować przy delikatnej
    elektronice nie zalewając przy okazji niepotrzebnie wielu innych części.

    Tak więc szukam (i nie mogę znaleźć) klejarki, ale z cienkim,
    precyzyjnym aplikatorem.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;-)....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-28 10:41:13
    Temat: Re: Klej na gorąco
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4cc952af$0$22801$65785112@news.neostrada.pl...
    >Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...
    >Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić
    >je przed wyłamaniem.

    Nie wiem czy to dobry klej do takiego zastosowania.
    Elastyczny, niepewnie klei, puscic potrafi.

    J.

  • 3. Data: 2010-10-28 10:58:54
    Temat: Re: Klej na gorÄ&#65533;co
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > UĹźytkownik "Kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisaĹ&#65533; w
    > wiadomoĹ&#65533;ci news:4cc952af$0$22801$65785112@news.neostrada.pl...
    pĹ&#65533;ycie PCB, aby uchroniÄ&#65533;

    > Nie wiem czy to dobry klej do takiego zastosowania.
    > Elastyczny, niepewnie klei, puscic potrafi.
    >
    > J.

    Ciekawi mnie po co odpisałeś. To komercyjne zastosowanie. Za informacje na
    których zarabia się pieniądze trzeba teraz płacić. Jak mu podpowiesz to da Ci
    chociaż 5 złotych? Nie da. A może teraz albo za jakiś czas będziesz miał pomysł
    i zaczniesz robić to samo urządzenie. Pomyślisz i u ciebie gniazdka się nie będą
    się wyrywały. Ty wtedy zarobisz. Potrzebna Ci konkurencja?

  • 4. Data: 2010-10-28 11:16:08
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 12:58, kogutek pisze:

    > Ciekawi mnie po co odpisałeś. To komercyjne zastosowanie. Za informacje na
    > których zarabia się pieniądze trzeba teraz płacić. Jak mu podpowiesz to da Ci
    > chociaż 5 złotych? Nie da.

    Skąd wiesz? Akurat 5 zł to mogę dać z własnej, a nie firmowej
    kieszeni... chociaż mi ich nikt nie odda.

    > A może teraz albo za jakiś czas będziesz miał pomysł
    > i zaczniesz robić to samo urządzenie. Pomyślisz i u ciebie gniazdka się nie będą
    > się wyrywały. Ty wtedy zarobisz. Potrzebna Ci konkurencja?

    Zastanawiam się po co są w takim razie grupy dyskusyjne? Może by jedna
    wystarczyła o pogodzie...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-10-28 11:26:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gniazdka się nie będą
    > się wyrywały. Ty wtedy zarobisz. Potrzebna Ci konkurencja?

    Moze nie spodziewam sie w najbliszym czasie robic urzadzenia z
    wyrywanym gniazdkiem wiec nie widze powodu ukrywania tajnej wiedzy
    naszej sekty :-)
    A moze zamierzam takie urzadzenie kupic i nie chce musiec potem
    uwazac przy manipulacjach wtyczka :-P

    Czyzbys zamierzal koledze zlozyc komercyjna propozycje, a ja
    wlazlem miedzy wodke a zakaske ?
    Zaoferuj mu klejarke jaka sobie zyczy, zarobisz cztery razy :-P

    J.

  • 6. Data: 2010-10-28 11:59:18
    Od: "Mariusz K." <r...@e...pe-el>

[...]

    Zainteresuj się klejarką firmy BOSH model GKP 200 CE w komplecie są 3
    dysze
    wkręcane w element grzejny. Jedna z nich ma średnicę 4,2 mm i długość 16 mm
    ( mierzyłem długość która wystaje z gumowej osłony )
    Jeżeli będzie tobie potrzebna inna dysza to można przerobić oryginalną lub
    dorobić
    taka jaka będzie potrzebna.
    Dodam że używam tej klejarki w firmie przez ponad 3 lata i nie było z nią
    żadnych problemów.
    Poleciłem tez dla kilku znajomych i też sobie chwalą.
    Steineli miałem chyba ze 3 sztuki i często umierały , a poza tym totalny
    brak części zamiennych wg mnie eliminuje produkt który używam do pracy.

  • 7. Data: 2010-10-28 12:12:15
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 13:59, Mariusz K. pisze:

> [...]
    > wkręcane w element grzejny. Jedna z nich ma średnicę 4,2 mm i długość 16 mm
    > ( mierzyłem długość która wystaje z gumowej osłony )

    Dziękuję. Miedzy czasie znalazłem jeszcze:

    http://www.narzedziowy.com.pl/3360_BOSCH-Pistolet-do
    -klejenia-PKP-18-E-and-187electronic-and-171.html

  • 8. Data: 2010-10-28 12:37:53
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > wlazlem miedzy wodke a zakaske ?
    > Zaoferuj mu klejarke jaka sobie zyczy, zarobisz cztery razy :-P

    Nie zamierzam nikomu składać propozycji. Jak ktoś chce kleić ciepłym klejem
    wyrywające się gniazdka i nie potrafi na dodatek pomyśleć co zrobić żeby z
    pistoletu leciało mniej kleju to według mnie jest do uśpienia.

  • 9. Data: 2010-10-28 12:40:38
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Zastanawiam się po co są w takim razie grupy dyskusyjne? Może by jedna
    > wystarczyła o pogodzie...
    >

    > Pozdrawiam

    Po nic są grupy. Pisanie to forma rozrywki. I tak większość tematów kończy się
    na udeptanej ziemi.

  • 10. Data: 2010-10-28 13:21:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > wyrywające się gniazdka i nie potrafi na dodatek pomyśleć co zrobić żeby z
    > pistoletu leciało mniej kleju to według mnie jest do uśpienia.

    Uważaj, bo jak dalej tak będziesz piał to pójdziesz na rosół :)