  • Data: 2019-02-18 12:20:16
    Temat: Re: Klucz elektryczny do odkręcania kół - polecicie?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-18 o 08:32, Kris pisze:

    > A ja tam od jakiegoś czasu przestałem się interesować tym czy mam lewarek i klucz
    do kół w aucie
    > Wykupiłem w mBanku za ok 20zł miesięcznie asisstance i tam miedzy innymi jest pomoc
    przy wymianie koła. Przez 3 lata bodajże dwa razy skorzystałem z tej opcji. Telefon
    na infolinie, w ciągu pół godziny podjechał gość co to miał wszystkie niezbędne
    narzędzia i koło zrobił.

    U mnie mógłby być problem: czasem do najbliższej drogi gruntowej
    istniejącej na mapie mam kilkanaście kilometrów albo więcej. Albo
    przejeżdżam przez drogę gruntową po deszczu, gdzie nie da się zwykłym
    osobowym czy dostawczakiem dojechać.
    Natomiast na samochody mam wykupione maksymalne możliwe zestawy AC z
    assistance. Nawet się przydawało, jak wąż chłodnicy pękł, albo jak koło
    pasowe się "rozwulkanizowało".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam