  • 1. Data: 2019-02-15 20:06:40
    Temat: Klucz elektryczny do odkręcania kół - polecicie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Szukam niedrogiego klucza udarowego elektrycznego do odkręcania kół w
    samochodzie.

    Polecicie jakiś?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-02-15 20:28:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.02.2019 o 20:06, Marcin N pisze:
    > Szukam niedrogiego klucza udarowego elektrycznego do odkręcania kół w
    > samochodzie.
    >
    > Polecicie jakiś?

    Kilka pytań:
    1. co to znaczy niedrogi?
    2. jak często ma być używany?
    3. jaki samochód?
    Jacek

  • 3. Data: 2019-02-15 22:10:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-15 o 20:28, Jacek pisze:

    > Kilka pytań:
    > 1. co to znaczy niedrogi?

    Około 200 zł

    > 2. jak często ma być używany?

    Dwa razy w roku

    > 3. jaki samochód?

    Osobowy

    --
    MN

  • 4. Data: 2019-02-15 22:28:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.02.2019 o 22:10, Marcin N pisze:

    > Około 200 zł
    Kolega kupił klucz udarowy marki LEX za mniej więcej tyle. Jest zadowolony.

    > Dwa razy w roku
    Jak tylko tyle, to może lepiej taki:
    https://allegro.pl/oferta/klucz-krzyzak-krzyzowy-do-
    kol-mocny-17-19-21-23-4932906734

    No i śruby posmarować jakimś smarem (najlepiej miedziowym), bo pewnie
    zardzewiałe i ciężko idą.

    > Osobowy
    Bo już się bałem że Kamaz ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2019-02-15 22:32:12
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Około 200 zł

    > Dwa razy w roku

    > Osobowy

    wiesz, moment obrotowy dokręcania kół może być 2x większy u różnych
    producentów

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2019-02-16 00:26:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szukaj takiego z malym silniczkiem spalinowym. Na dwa razy do roku nie warto
    przedluzacza szukac.

  • 7. Data: 2019-02-16 00:31:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-15 o 22:10, Marcin N pisze:

    > Około 200 zł

    > Dwa razy w roku

    > Osobowy

    Gdy jeszcze mi się chciało zmieniać samemu koła, to używałem zwykłego
    klucza z bagażnika do ruszenia śrub, a potem odkręcałem zwykłą wkrętarką.

  • 8. Data: 2019-02-16 08:40:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Szukaj takiego z malym silniczkiem spalinowym. Na dwa razy do roku nie warto
    przedluzacza szukac.

    Dobra rada.
    Tu znalazłem taki, który spełnia wymagania na 67%:
    https://tinyurl.com/y4rqur96
    Jacek

  • 9. Data: 2019-02-16 09:06:17
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 15 Feb 2019 22:10:15 +0100, Marcin N wrote:

    > Około 200 zł

    > Dwa razy w roku

    > Osobowy

    Nie kombinuj tylko kup klucz z długim (teleskopowym) ramieniem. Kół nie
    można zakręcać za mocno, a przy udarowym nie będziesz miał żadnego
    wyczucia umiaru.

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-02-16 14:03:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Feb 2019 20:06:40 +0100, Marcin N

    > Szukam niedrogiego klucza udarowego elektrycznego
    > do odkręcania kół w samochodzie.
    > Polecicie jakiś?

    Elektryczny wcale nie jest eko.
    Poszukaj jakiegoś spalinowego klucza!