  • Data: 2014-04-23 19:31:10
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2014 13:54, Trybun pisze:
    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    >
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    >
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?
    Pytasz serio, czy politycznie?
    1. niema przymusu zapinania pasów bezpieczeństwa. Siedzę przed kompem i
    nie mam pasów. Dziecko "bryka" mi po aucie, bez fotelika i bez pasów.
    _DOPIERO_ gdy chcę własnym autem jeździć po _publicznych_ drogach,
    wtedy muszę się stosować do pewnych współnych przepisów. przeczytaj
    jeszcze raz. JAk chcę (...) to muszę.
    2. Sądzę że mógłbyś dostac zezwolenie na jazdę bez pasów, dla siebie,
    rodziny, znajomych, ale pierwszym nieodłącznym wymogiem byłoby świadome
    i dobrowolne zrezygnowanie z leczenia finansowanego przez nfz.

    ToMasz