  • 1. Data: 2014-04-23 13:54:15
    Temat: Kolejna ofiara
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:

    http://slupca24.pl/?p=17880

    Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    Człowieka?

  • 2. Data: 2014-04-23 14:12:52
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 13:54:15 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    >
    > Człowieka?

    To może niech producenci samochodów wymyślą jakiś system awaryjnego odpinania pasów
    po wypadku?

  • 3. Data: 2014-04-23 14:15:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-23 13:54, Trybun pisze:
    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    >
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    >
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?

    Masz rację. Gdyby nie pasy to po dachowaniu od razu by sobie kark
    skręcił, zamiast umierać w szpitalu przez 2 dni.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2014-04-23 14:32:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    kobieta, która spowodowała wypadek.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-04-23 14:38:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    >
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    >
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?

    Zapewny tysiące tych, którym pasy uratowały życie...

    Ale z tego co pamietam - Ty lubisz wyciagać wnioski z małych próbek
    badawczych, stąd potem wychodzą ci dziwolągi...

  • 6. Data: 2014-04-23 14:50:37
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Miałem zapięte pasy - żyje.

  • 7. Data: 2014-04-23 15:09:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    Wednesday, April 23, 2014, 1:54:15 PM, you wrote:

    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?

    Kierowca, który spowodował wypadek? A może lekarz, który dostał
    _żywego_ człowieka i nie utrzymał go przy życiu.

    W artykule ani słowa o bezpośredniej przyczynie zgonu - pacjent zmarł
    w szpitalu po kilku dniach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-04-23 15:16:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-04-23 13:54, Trybun wrote:

    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    >
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    >
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?

    1. jesli bylby przytomny i zdolny do samodzielnego opuszczenia pojazdu,
    prawdopodobnie bylby w stanie odpiac samodzielnie pas.

    2. jesli nie bylby przytomny, utopilby sie i bez pasow.

    3. czemu kierujaca nie udzielila pomocy swojemu pasazerowi?

    4. statystyka pokazuje ze zapiete pasy ratuja zdrowie/zycie w
    nieporownywalnie wiekszej ilosci przypadkow, nizli komus szkodza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2014-04-23 16:30:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 14:12, r...@g...com pisze:

    > To może niech producenci samochodów wymyślą jakiś system awaryjnego odpinania pasów
    po wypadku?

    Może i kiedyś to nastąpi, ale jak na razie, na dzień dzisiejszy my
    kierowcy mamy poważny problem...

  • 10. Data: 2014-04-23 16:30:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 14:15, Grejon pisze:

    > Masz rację. Gdyby nie pasy to po dachowaniu od razu by sobie kark
    > skręcił, zamiast umierać w szpitalu przez 2 dni.

    Z dużą dozą prawdopodobieństwa wyszedłby z tego wypadku bez
    poważniejszych obrażeń.