  • Data: 2014-05-06 22:31:23
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak trochę OT, ale chyba moja logika jest niekompatybilna
    z argumentami które padają w tym wątku.

    On Sun, 4 May 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    [...]
    [...]
    > Bedziesz przepraszał rodziny zabitych bo nie zapieły pasów?

    Przepraszać ma ten, kto PODJĄŁ DECYZJĘ.
    Ktoś komuś KAZAŁ nie zapinać pasów? Nie? No to niech ten
    niezapinający przeprasza, to jego broszka.

    > Z twoich wypowiedzi wynika ze własciwie nalezałoby zlikwidowac swiatła
    > na skrzyzowaniach.

    Abstrahuję od powyższego.

    > Bo czasami jadac na zielonym ktos wyjedzie z poprzecznej
    > majac czerwone swiatło i kogoś zabije. Dobrze rozumuje?

    Nie mam zielonego pojęcia.
    Idę po piwo, ale podejrzewam, że nie pomoże w zrozumieniu tego
    co napisałeś ;) (chyba, że chodzi o to że zielone i czerwone
    zapalają się jednocześnie, bo to jedyne przychodzące mi na
    myśl fizycznie możliwe rozwiązanie dla Twojego opisu ;))

    Natomiast jeśli chodzi o coś, co *mogłeś* mieć na myśli,
    nijak nie napisanego, to owszem, taka argumentacja dość
    często dotyczy pieszych, rowerzystów i innej drobnicy
    pętającej się po drogach :> (no miał patrzeć, co wlazł
    na pasy)

    pzdr, Gotfryd