  • Data: 2020-02-20 13:53:10
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam o lataniu pisałem (pakietów). Inni to nie wiem. :)

    O lataniu autostradą helikopterem to nie ty? ktoś się podszył? :-)

    > Najwyraźniej mamy skrajnie różne doświadczenia.

    Bo w zależności od warunków lub oczekiwanych efektów występują
    różne doświadczenia.

    > Na bogato. Przyznam, że nie wiem jak to w blokach wygląda - to
    > środowisko jakoś nigdy mnie nie pasjonowało. Ciekawi mnie jednak
    > aspekt sieci "jaką sami sobie swojego czasu zrobiliście" - wykupiliście
    > swój własny AS z pulą adresową, postawiliście kilka routerów na dachu i
    > ustaliliście peeringi eBGP z lokalnie dostępnymi węzłami tranzytowymi?
    > Jeśli tak, to ambitnie.

    To było prawie dwadzieścia lat temu. Ambitnie było tylko dlatego
    że mieliśmy ten internet bez płacenia za impulsy tepsie
    i bez płacenia haraczu za tepsowy kabel.
    A IP zewnętrzne było oczywiście tylko jedno.