    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 23 Feb 2020 08:53:10 GMT

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Od kiedy jadąc 2 godziny dłużej auto pali mniej?

    Wolałbym jednak spalanie na danych odcinkach drogi rozpatrywać według
    odległosci a nie według czasu.
    Dasz jakies konkretne przykłady takich zaleznosci czyli: odległosc przez
    autostrade vs odległosc alternatywna droga?

    Na autostradzie jedziesz np 140 na normalnej drodze jak ci wyjdzie
    srednio 80 to bedzie dobrze.

    Ostatnio liczyłem tutaj taka zaleznosci dla 100km vs 130.
    Moje auto na normalnej drodze pali jakies 7,5 maks, na autostradzie
    przyjałem 140 (bo nigdy tyle nie jezdze) ale potem zastanawiałem się i
    podejrzewam ze przestrzeliłem i ze bedzie to bardziej 10 litrów przy
    predkosci 140. W poniedziałek sprawdze :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki