    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 23 Feb 2020 12:46:08 +0100

    > Kiedys liczyłem zysk czasowy vs strata na paliwie etc i wychodziło mi ze
    > trzeba zarabiac naprawde gruba kase (rzedu 100zł na godzine) zeby zysk z
    > przejazdu autostrada był opłacalny.

    Nie do końca prawda. Na odcinku któryn jechałem kilka dni temu zysk nad
    drogą alternatywną wynosił ok 1,5 godziny. Płaci firma, albo za bramki
    albo za mój dodatkowy czas. Dla mnie są to zaoszczędzone godziny czego
    nikt Ci nie zwróci. pomijam sprawę paliwa, powinno wyjść podobnie.
    Abstahując od wszystkiego, ceny za nasze(?) autostrady są zabójcze.
    Zamiast nich wolałbym drogi klasy S.
    Wojtek