  • Data: 2020-02-27 18:59:49
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > ok, sprobujmy policzyc.
    > A tak naprawde rozmawiamy tylko o odcinku Rawicz - Poznań wschód bo tu
    > jest alternatywa.
    > Czyli mamy 100km vs 130
    > Licze dla mojego ducato
    > spalanie na krótszej trasie 7,5
    > spalanie na dłuzszej trasie 9
    > Koszt krótszej 7,5 * 5,6 = 42zł
    > Koszt dłuzszej 9 * 1,3 * 5,6 = 65,52
    > Roznica 23zł.
    > Jezeli zarabiasz 70zł lub wiecej za godzine to jadac samemu opłaca sie.
    > Ale jezeli jedziesz w 3 osoby to juz tylko 23zł za godzine.
    > ;-P

    Mała errata
    > spalanie na krótszej trasie 7,5
    > spalanie na dłuzszej trasie 9 -> zmieniam na 12
    (nie jezdze tak szybko busem, ale sprawdziłem i 9 przy 140 to sie nie da.
    Predzej 12 wyjdzie. Co by sie w sumie zgadzało bo kolega pisał ze 10 w t5
    mu wychodzi przy 140 a ducato jednak wieksze.)

    > Koszt krótszej 7,5 * 5,6 = 42zł
    > Koszt dłuzszej 9 * 1,3 * 5,6 = 65,52

    Nie wiem skąd wziałem te 5,6 za ON. Miało być 4,6...

    Wiec licze jeszcze raz :)

    Koszt krótszej 7,5 * 4,7 = 35zł
    Koszt dłuzszej 12 * 1,3 * 4,7 = 73

    Roznica 38zł za 20 minut.
    Ni chuja sie nie opłaca...

    Ale wezmy jakas osobówke w której róznica miedzy 140 a 90 w spalaniu
    bedzie niewielka, powiedzmy litr.
    To mamy roznice 15zł. Czyli juz wychodzi troche sensowniej bo przy
    zarobku na godzine w granicach 45zł wychodzisz na 0...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,