  • 21. Data: 2010-03-19 23:12:34
    Temat: Re: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Grejon pisze:

    > Kultowy to był VW Kafer albo Citroen 2CV.

    Zaprotestuję. Znam tysiące marek/modeli, które są kultowe. Weronikowa
    honda pod to nie podpada - w żadnej wersji. Pozostaje oczywiście ta
    z dzieckiem na parkingu, ale daruj - nikt normalny tak nie postępuje.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 22. Data: 2010-03-19 23:13:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Weronika Styka pisze:

    > Srebrny metalik.

    Sprytny wybieg. Ale dobrze wiesz o co pytałem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-03-19 23:15:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Weronika Styka pisze:

    > Jestem pewna, że tak. Oczywiście mam tu na myśli ludzi potrafiących liczyć,
    > rozsądnych i z wyobraźnią.

    Ale wiesz, że niektórzy mają gdzieś rozsądek przy kupnie auta? Np.
    wzrokowcy - takiemu auto musi się podobać, źle by się czuł, w czymś co
    nie wygląda. Taki na 98% nie wybierze Civica 4d.

  • 24. Data: 2010-03-19 23:17:28
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Artur Maśląg pisze:

    > Zaprotestuję. Znam tysiące marek/modeli, które są kultowe.

    Wiem, po prostu o tej porze nie chce mi się wszystkich wypisywać ;)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 25. Data: 2010-03-20 00:25:18
    Od: Maciej Debski <m...@g...com>

    On Mar 19, 5:56 pm, "Weronika Styka" <w...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > się na topie rankingów klientów i rzeczoznawców nie tylko w Stanach i
    > Francji.
    > Twoim natomiast jest plotka: "jedna baba drugiej babie...", że w
    > amerykańskim modelu Hondy obniża się pedał hamulca o ułamek milimetra na 10
    > tyś kilometrów. Pewnie nie wiesz, że w Ameryce nie tylko szukają, ale nawet
    > wyznaczyli poważą nagrodę, za odnalezienie tych trzech, lekko (sic!) rannych
    > z powodu tego pedału gości.
    > Jednym słowem, jeśli nie masz rzeczowych argumentów, to nie siej plotek, a

    argumenty juz dostalas. nie rozumiesz tylko tego ze wiekszosc ludzi
    tutaj pokpiwa sobie z ciebie.
    naprawdemalo kogo tu interesuje jak bardzo jestes szczesliwa dzieki
    temu ze posiadasz jeden z typowych samochodow sredniej nizszej klasy,
    ani twoja tania propaganda, ani twoje przezycia.
    ani nawet twoje teorie dotyczace fluktuacji wartosci uzywanych
    samochodow.
    nie znajdujesz i nie znajdziesz tu zrozumienia a im bardziej probujesz
    polemizowac tym mniej powaznie jestes traktowana.

    a propos akcji serwisowych brniesz w idiotyzmy, przypisujesz mi cudze
    wypowiedzi, bredzisz cos o plotkach.
    w innym watku podalem ci link w ktorym opisane sa 3 akcje serwisowe
    Hondy z roku 2010 (sic!).
    zejdz juz na ziemie i zrozum ze posiadasz normalny, przecietny
    samochodzik ktorego nikt ci nie bedzie zazdroscil.

    jesli nie pasuja Ci cudze wypowiedzi to przestan zaczepiac ludzi na
    tej grupie swoimi kretynizmami na temat civikow - zawsze mozesz tez
    przestac sie tu pojawiac.

    czy papier toaletowy jest kultowy, uzywaja go przeciez miliardy ludzi?
    (pytanie retoryczne).

    mac

  • 26. Data: 2010-03-20 00:28:22
    Od: Maciej Debski <m...@g...com>

    On Mar 19, 10:01 pm, "Weronika Styka" <w...@g...pl>
    wrote:

    > Jestem pewna, e tak. Oczywi cie mam tu na my li ludzi potrafi cych liczy ,
    > rozs dnych i z wyobra ni .

    to bylby piekny swiat... wszyscy naokolo w hondach civic.

    mac

  • 27. Data: 2010-03-20 14:57:39
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 19, 5:08 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:a3523db1-570d-4a8a-b312-2df81716c544@
    19g2000yqu.googlegroups.com...

    t23g2000yqt.googlegroups.com...

    > Taaa, myslisz, ze opowiedzieli na seansach spirytystycznych?

    Nie, w drodze do szpitala.

    JAM

  • 28. Data: 2010-03-20 20:18:13
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Ale wiesz, że niektórzy mają gdzieś rozsądek przy kupnie auta? Np.
    > wzrokowcy - takiemu auto musi się podobać, źle by się czuł, w czymś co
    > nie wygląda. Taki na 98% nie wybierze Civica 4d.

    5d tez raczej nie wybiora ;) Predzej cos francuskiego ;)

    Jacek Kustra

  • 29. Data: 2010-03-20 20:25:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    castrol pisze:

    > 5d tez raczej nie wybiora ;) Predzej cos francuskiego ;)

    5d wogóle wygląda jak uzupełnienie galowego mundurka marki Adibas. ;)

  • 30. Data: 2010-03-20 22:27:30
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Jestem pewna, e tak. Oczywi cie mam tu na my li ludzi potrafi cych liczy ,
    > rozs dnych i z wyobra ni .

    oczywiscie Ci ludzie nie maja pojecia co moga miec za wieksze
    pieniadze bo i tak dopiero co przesiedli sie z malucha i sa
    zachwyceni. Tacy nigdy sie nie dowiedza co oznacza brak skrzypienia/
    tluczenia/wycia 4 cylindrow/ kiepskiej jakosci materialow itp
    (niepotrzebne skreslic)