  • Data: 2014-06-15 21:00:14
    Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2014 o 20:14 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Jasne.
    > Jakoś rok temu musiałem się pospieszyć w drodze na wakacje i przez
    > połowę Niemiec dało radę przejechać ze zbliżoną prędkością.
    > Miałem szczęście? ;-)

    Wyjątkowe, ja kiedy tam nie jadę to stoję w korkach albo jadę 70-80/80 bo
    remont i zwężka do 2,2m na pas.
    Jechałem niedawno do Paryża (A9,A5,A4 itp) i najmniejszą średnią miałem w
    Niemczech. Były odcinki gdzie się dało pojechać 150+ przez 30 - 50 km -
    ale było ich tylko kilka.
    Gdu jadę na południe A9 do Monachium jest jeszcze gorzej - jest może na
    całej trasie ze 100km gdzie można jechać "ile fabryka dała". Gdy jadę do
    Hiszpanii największe korki i najmniejszą średnią mam na A5 A6 niemieckiej
    (mimo, że w ES jest max 130km/h).
    Dlatego uważam, że jeśli ktoś szuka auta, które pali najmniej przy 200km/h
    - to jest takim bajopisarzem-gawędziażem. Z całej trasy 500-1000km zrobi
    może z 50-100km z tą prędkością (na większą warunki nie pozwolą).

    TG