  • Data: 2010-07-15 19:32:55
    Temat: Re: Kolizja - co z tym zrobić
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A widziałeś w ogóle jego polisę OC?
    Nie, poszkodowaną jest moja żona, nie było mnie przy wypadku. Polisę
    widziała, ale okazało się, że AC.

    > Najlepiej na policję.
    > Jednocześnie skrobnij emaila do UFG, podadzą ci dane jego polisy OC (nie
    ma tam
    > teraz jakiegoś sprawdzania on-line?).
    Dzieki :)
    Jest sprawdzanie, nie on-linie a e-mail.
    Przyszła odpowiedź "brak danych", czyli rozumiem, że auto nie miało
    ubezpieczenia. Czyli pozostaje ostateczny telefon do właściciela, aby
    przyszedł z pieniędzmi w zębach lub policja.

    Paweł