eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolo dwumasowe... czy to ma sens? › Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!feeder1-2.pr
    oxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 29 Jun 2010 00:31:33 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
    References: <i0b1gk$hka$1@mx1.internetia.pl> <i0b2g9$13v$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i0b2g9$13v$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4c2922c2$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.58.199
    X-Trace: 1277764291 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17087 83.27.58.199:24887
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292982
    [ ukryj nagłówki ]

    Olek pisze:
    > On 2010-06-28 22:40, Bastion wrote:
    >> Witam
    >> Temat kola dwumasowego byl czesto poruszany na tej grupie.
    >> Awarie sa mocno bolesne dla prtfela. Co myslicie o takim patencie:
    >> http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/1947
    8266284C10FFE545913.pdf?rnd=796
    >>
    >>
    >>
    >
    > Sobie ludzie to chwalą z tego co słyszałem, z drugiej strony dwumasy już
    > nie są tak bardzo drogie jak było to pare lat wcześniej, chyba że mówimy
    > o jakimś nowym nabytku.
    > Dziwne ja mam 2.6 V6 mam dwumase i narobione już nią 300kkm i końca na
    > razie nie widać - co ile to się psuje? o ile w ogóle się psuje?

    Pulsacje które tłumi dwumasa w silniku sześciocylindrowym są znacznie
    mniejsze niż w czterocylindrowym.

    Silnik sześciocylindrowy przez cały okres działa działa większym lub
    mniejszym momentem, ale w jedną stronę.
    Czterocylindrowy przez większość czasu napędza, ale przez część okresu
    hamuje (bo tłok napędza wał korbowy przez niecałe 90 stopni obrotu),
    szarpie więc dwumasa w jedną i drugą stronę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: