  • Data: 2005-06-14 16:19:42
    Temat: Re: Kolokacja serwerow ?
    Od: ve <v...@v...vwed> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem jednego

    Otoz mam tu niezly ubaw gdy czytam rozwazania nastolatka na temat tego jak
    dobrze wydac swoje kieszonkowe.

    No coz, moja diagnoza jest taka - za 15 zl to mozesz sobie jakies g... kupic
    a nie kolokacje, a z Twojego postu wlasnie wynika ze jestes kompletnym
    laikiem, nie wiesz o czym mowisz.. i ze wlasnie te pare zl masz przeznaczone
    na ten cel.

    Nie ma wiec sensu dalej rozwodzic sie w tej kwestii, lec na to allegro i
    potem podziel sie potem wrazeniami :)