  • 1. Data: 2014-03-03 02:11:14
    Temat: Kolorowe zdjęcia sprzed 100 lat?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Te zdjęcia zrobiono ponad 100 lat temu. W kolorze. W Rosji. Oto
    imperium, jakiego nie znaliście.
    http://deser.pl/deser/51,111858,15534671.html?i=0#Cu

    animka

  • 2. Data: 2014-03-03 17:18:37
    Temat: Re: Kolorowe zdjęcia sprzed 100 lat?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.03.2014, o godzinie 02.11.14, na pl.rec.foto.cyfrowa, animka
    napisał(a):

    > Te zdjęcia zrobiono ponad 100 lat temu. W kolorze. W Rosji. Oto
    > imperium, jakiego nie znaliście.
    > http://deser.pl/deser/51,111858,15534671.html?i=0#Cu

    To są analogowe zdjęcia! Sio stąd.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2014-03-03 17:27:01
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-03 17:18, Habeck Colibretto pisze:
    > To są analogowe zdjęcia! Sio stąd.

    Alle zarraz, przecież cyfrowe są jednak, jakbyś je inaczej na monitorze
    oglądał?

  • 4. Data: 2014-03-03 19:32:09
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Montag, 3. März 2014 02:11:14 UTC+1 schrieb animka:
    > Te zdjęcia zrobiono ponad 100 lat temu. W kolorze. W Rosji. Oto

> [...]

    mamy szanse wkrotce zostac czescia tego imperium, a w kazdym razie z nim bezposrednio
    graniczyc.

  • 5. Data: 2014-03-03 19:47:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" napisał w
    Dnia 03.03.2014, o godzinie 02.11.14, na pl.rec.foto.cyfrowa, animka

    >To są analogowe zdjęcia! Sio stąd.

    moze i analogowe, ale jakosc jakby lepsza niz z niejednego cyfrowego
    kompaktu :-)

    Jak on to robil ? Zmiana filtrow wymaga czasu i naprawde nieruchomego
    modela, trzy aparaty owocuja paralaksa i dziwnymi kolorami na
    krawedziach ..

    J.

  • 6. Data: 2014-03-03 20:04:26
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-03 19:32, XX YY pisze:

    > mamy szanse wkrotce zostac czescia tego imperium, a w kazdym razie z nim
    bezposrednio graniczyc.

    Byliśmy częścią przez 44 lata a graniczymy do dzisiaj więc nie siej paniki.

  • 7. Data: 2014-03-03 20:22:24
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    J.F pisze:

    > moze i analogowe, ale jakosc jakby lepsza niz z niejednego cyfrowego
    > kompaktu :-)

    Było na tej grupie kilka razy...

    > Jak on to robil ? Zmiana filtrow wymaga czasu i naprawde nieruchomego
    > modela, trzy aparaty owocuja paralaksa i dziwnymi kolorami na
    > krawedziach ..

    Jeden aparat, płyta szklana opadająca w pionie. Trzy czarnobiałe obrazy
    jeden nad drugim.
    W sekundzie się spokojnie mieścił.

    --
    J.R.

  • 8. Data: 2014-03-03 20:35:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Montag, 3. März 2014 02:11:14 UTC+1 schrieb animka:
    > Te zdjęcia zrobiono ponad 100 lat temu. W kolorze. W Rosji. Oto

> [...]

    http://www.veinik.by/index.htm

    wszystkie zdjecia sa oczywiscie wyliczone cyfrowo na podstawie tego co zrobil.
    w oryginale mozna bylo zobaczyc zdjecia kolorowe za posrednictwem odpowiedenigo
    rzutnika skladajacego trzy barwne,czastkowe obrazy w jeden

  • 9. Data: 2014-03-03 20:48:21
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    Użytkownik "J.R." <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Było na tej grupie kilka razy...

    > Jeden aparat, płyta szklana opadająca w pionie. Trzy czarnobiałe obrazy
    > jeden nad drugim.
    > W sekundzie się spokojnie mieścił.

    mam ksiązkę pożwięconą ptakom ze zdjęciami drukowanymi w kolorze - nie
    czrnobiałymi kolorkowanymi. Wydaną przed I wojną światową w Niemczech,
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-03-04 01:58:47
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 19:47:31 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

> [...]
    >

    > Jak on to robil ? Zmiana filtrow wymaga czasu i naprawde nieruchomego
    >
    > modela, trzy aparaty owocuja paralaksa i dziwnymi kolorami na

    Tu jest dostepna jest cala kolekcja:
    http://www.loc.gov/pictures/collection/prok/method.h
    tml

    Sa tez zdjecia z Warszawy