  • 11. Data: 2022-12-07 15:05:23
    Temat: Re: Kombinacje z kartą graficzną w Dellu sff
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 7 Dec 2022 14:37:19 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1mclckje91hqz$.rh33zfj3weim$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    >Jakoś nie wierzę.

    >TDP 85 W:
    >https://www.intel.pl/content/www/pl/pl/products/sku
    /80815/intel-core-i54590-processor-6m-cache-up-to-3-
    70-ghz/specifications.html

    TDP ma dość luźny związek z poborem mocy, Taki proc może szarpać o
    wiele więcej w impulsach.
    Tu trzeba by najpierw zmierzyć ten komputer watomierzem w stresie(bez
    karty), dodać TDP karty i do wszystkiego jakieś 30%(musi być zapas).
    Z tego będzie mniej więcej wiadomo, czy zasilacz z tego Della nie
    odpłynie w niebyt jak ktoś będzie grał w gry.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 12. Data: 2022-12-07 23:13:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 07.12.2022 o 10:52, pueblo pisze:

    > Nie wejdzie. O tym akurat pomyślałem

    > Płyta podobno w ogóle nie pasuje. A niskoprofilowa karta będzie raczej
    > za słaba.

    Sprawdź czy aby na pewno nie pasuje. Widywałem już płyty z markowych
    gotowców w innych obudowach.
    Co do mocy karty GFX to na alledrogo masz masę kart nvidi GTX1xxx
    a kiedyś widywałem i GTX2xxx są jeszcze RTX A2000.
    Bo chyba nie chcesz do zabytkowego kompa wsadzić GTX4xxx?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2022-12-08 00:08:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tmpni4$h4hj$1@dont-email.me>
    user pueblo pisze tak:

    > OK, dodam tylko że to jednak jest 9020, ale ta sama sytuacja.

    A to stary. Mnie się coś uwidziało, że to 5040

    https://www.dell.com/community/image/serverpage/imag
    e-id/18840i4EE24E63726969EA/image-dimensions/2000?v=
    v2&px=-1

    https://www.youtube.com/watch?v=jcdgQwVPqq4

    https://www.youtube.com/watch?v=Hidb5NkFnKU

    The Best Graphics Cards For The Dell Optiplex SFF

    https://www.youtube.com/watch?v=VfoRbEdRPoI
    https://www.youtube.com/watch?v=Iu2VXfU8Q58
    https://www.youtube.com/watch?v=3djQfs2--XQ
    https://www.youtube.com/watch?v=CGCHM0vdbr0

    https://www.youtube.com/watch?v=4BB4UJnMnxw

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 14. Data: 2022-12-08 10:15:46
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-12-08 o 00:08, PiteR pisze:
    > in <news:tmpni4$h4hj$1@dont-email.me>
    > user pueblo pisze tak:

    > The Best Graphics Cards For The Dell Optiplex SFF

    thnx

    Podobno karta zmieściła się do niebieskiego PCIe. Nadal nie wiem co to
    za karta.

  • 15. Data: 2022-12-08 10:27:37
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-12-07 o 23:13, RadoslawF pisze:

    > Sprawdź czy aby na pewno nie pasuje. Widywałem już płyty z markowych
    > gotowców w innych obudowach.
    Ja tego nie sprawdzałem, tak mi powiedziano. To jest SFF, czy tam
    desktop - możliwe, że w przypadku większych wersji np. MT już by pasowała.

    > Co do mocy karty GFX  to na alledrogo masz masę kart nvidi GTX1xxx
    > a kiedyś widywałem i GTX2xxx są jeszcze RTX A2000.
    > Bo chyba nie chcesz do zabytkowego kompa wsadzić GTX4xxx?

    OK. ZTCP z jakiejś instrukcji max moc karty jaką przewidziano w tym
    dellu była chyba 35W.
    W każdym razie chłopak odpalił tego Frankensteina i zadziałało - na
    dwóch zasilaczach. Mam nadzieję, że nie spali czegoś po drodze.
    Najsensowniej by chyba było kupić tanio płytę pod ten procesor, skoro ma
    normalną budę, kartę i zasilacz - przełożyć proc, RAm, dysk z della i
    będzie to normalniej wyglądać. No, jeszcze chłodzenie procesora.
    Widziałem takie NOWE płyty za 2 stówy. Niby nie dużo, ale z drugiej
    strony pewnie jak się poczeka i poszuka da się taniej.

  • 16. Data: 2022-12-08 20:41:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tms9vs$rcqp$1@dont-email.me>
    user pueblo pisze tak:

    > Podobno karta zmieściła się do niebieskiego PCIe. Nadal nie wiem
    > co to za karta.

    właśnie, co za potwór? ;)

    Mam w 5050 i5-7500 kartę GT1030 i taki komp szumi w bezczynnosci.

    https://tpucdn.com/gpu-specs/images/b/5700-top.jpg

    da się oglądać yt 3840 x 2160p @30fps

    tej nie da sie wsadzić

    https://m.media-amazon.com/images/I/513ebwjirtL._AC_
    SX679_.jpg

  • 17. Data: 2022-12-09 08:11:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-08, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:tms9vs$rcqp$1@dont-email.me>

    > właśnie, co za potwór? ;)
    >
    > Mam w 5050 i5-7500 kartę GT1030 i taki komp szumi w bezczynnosci.

    GT1030 to czesto nawet nie potrzebuje akywnego chłodzenia więc co tam
    ona bierze :P

    --
    Marcin