  • Data: 2017-07-25 15:50:30
    Temat: Re: Kompatybilność baterii komórkowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2017-07-17 o 09:23, J.F. pisze:
    [...]
    >Miałem kiedyś zestaw głosnomówiący Blaupunkta, w środku BL-5C, nie
    >jakaś podróba, tylko normalnia bateria, z logiem Nokii. Ta firma
    >wyznaczała standardy swego czasu :)

    Czy tak wyznaczala ... inni producenci telefonow jakos robili "wlasne"
    baterie.

    Natomiast ci od mniejszych serii mieli wybor:
    -dogadac sie z producentem baterii na wlasny model,
    -dogadac sie z producentem baterii na jakis jego typowy model,
    -dogadac sie z Nokia ... albo innym producentem baterii.

    Widac z Nokia bylo sie dogadac najlepiej ... i klient tez chwalil, bo
    baterie dobre i dostepne :-)

    J.