  • 51. Data: 2012-11-09 18:02:17
    Temat: Re: Kończy się rumakowanie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ty pacz - ja taki głupi - a twoja żona loda robi mi ... tobie zostaje
    > plucie w monitorek i kawki u komendanta.
    >
    > Komendantowi też nie staje ? :)

    Głupi Rafał Gil, że też matka Cie nie dopiła po porodzie...

  • 52. Data: 2012-11-09 18:34:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Friday, November 9, 2012, 6:02:17 PM, you wrote:

    > Głupi Rafał Gil, że też matka Cie nie dopiła po porodzie...

    A ciebie dopijała? Wampirka jakaś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2012-11-09 19:21:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-09 18:00, anacron pisze:

    > Odpierdol się, wysłałem skargę, nie moja sprawa ile tam jest, według
    > zdjęcia jest mniej, niech oni sprawdza i odpiszą. Po to są jak dupa od
    > sprania.

    Znakomita większość inteligentnych (bywa że i wykształconych) ludzi,
    jeżeli już skargę jakąkolwiek składa, to stara się jednak zweryfikować
    merytorycznie jej podstawy, by nie wyjść na zwykłego głupka, czy też
    takowego pieniacza. Tak, oni sprawdzą ile jest naprawdę, zweryfikują
    wiarygodność zdjęcia itd. Policja (i nie tylko) nie jest jak dupa
    od "sprania" (cokolwiek by to miało znaczyć), by sprawdzać Twoje
    imaginacje. Odrzucą w pierwszym czytaniu i email wpakują do bl.

    Taki Twój los....

  • 54. Data: 2012-11-09 19:46:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-08 21:01, (Tom N) pisze:
    > Artur Maśląg w

    > Ale bajki pisane przez MOtylińskiego ciągle aktualne :D

    Może inaczej - wypisywanie bajek jest ciągle aktualne :P

  • 55. Data: 2012-11-09 20:27:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PB" napisał w wiadomości grup
    >Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
    >http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    nie taka znow chwilka - 29 FR obecnej sytuacji nie zmieni .... chociaz
    ... jak beda pracowici i zaparkuja na ruchliwej ulicy, kto wie ...

    czas kupic zaklocarke :-)

    J.

  • 56. Data: 2012-11-09 21:16:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-08 10:29:00 +0100, z <z...@u...pl> said:

    > "Budowa centralnego systemu automatycznego
    > nadzoru nad ruchem drogowym", finansowanego
    > przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
    > Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
    > Infrastruktura i Środowisko."
    >
    > Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
    > jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.

    Nie denerwuj się -jest szansa na małe rumakowanie:

    "Urządzenia przystosowane są do pracy przez 24 h/dobę przez 360 dni w roku"

    Czyli nie cały rok...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2012-11-09 22:47:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > A ciebie dopijała? Wampirka jakaś?

    Roman ty się proszę nie wpierdalaj, to prywatna rozgrywka. Prześledź
    archiwum, kto zaczął. Dziękuję.

  • 58. Data: 2012-11-09 22:57:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Friday, November 9, 2012, 10:47:37 PM, you wrote:

    > Roman ty się proszę nie wpierdalaj,

    Bo co?

    > to prywatna rozgrywka.

    To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.

    > Prześledź archiwum, kto zaczął.

    ty.

    > Dziękuję.

    W buty sobie wsadź.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2012-11-09 22:59:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.

    Cóż za stronniczość...

  • 60. Data: 2012-11-09 23:11:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Friday, November 9, 2012, 10:59:56 PM, you wrote:

    > Cóż za stronniczość...

    Sprawiedliwosci tu szukasz? To nie gabinet twojego komendanta.

    --
    Best regards,
    RoMan